- Meddelanden
- 10 155
- Mottagna reaktioner
- 6 682
- Poäng
- 4 477
Det är vad jag fått till mig i varje fall.Oj är det sant? nu blev jag smått orolig
Det är vad jag fått till mig i varje fall.Oj är det sant? nu blev jag smått orolig
Det kan variera. Det är lite oklart varför dom ska göra en upplysning dock eftersom dom inte har någon nytta av informationen dom får ut.Det låter som att det är olika policy beroende på förening. Får se vad som gäller för denna. Jag får reda på hur det blir nästa vecka och kan återkomma här så får ni veta ifall jag får fortsätta livet som hemlös eller inte.
Har du hyrt en bostadsrätt av en bostadsrättsinnehavare?Det är vad jag fått till mig i varje fall.
Nej men jag har dela kollat själv tidigare när jag tänkte hyra och sen känner jag folk som gjort el tänkt göra det.Har du hyrt en bostadsrätt av en bostadsrättsinnehavare?
Vet hur det gått till i min förening och det enda styrelsen har att ta ställning till är om medlemmen i föreningen har rätt att hyra ut sin bostad och under hur lång tid detta får ske.Nej men jag har dela kollat själv tidigare när jag tänkte hyra och sen känner jag folk som gjort el tänkt göra det.
Ja föreningen har ju inget med andrahandsboende att göra, deras part i om det blir stök eller betalningsproblem är medlemmen.Vet hur det gått till i min förening och det enda styrelsen har att ta ställning till är om medlemmen i föreningen har rätt att hyra ut sin bostad och under hur lång tid detta får ske.
Hej, det gick bra. Jag fick hyra lägenhetenHej!
Tar upp tråden här igen: hur gick det för dig? Är själv i liknande situation nu.