• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Idag är man väldigt lycklig :)

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Jag fattar inte att folk kan ha skulder på miljoner. Visst att man själv haft någon skuld på 20 000 kanske men folk som har skuldsanering. Hur fan tänker ni har ni inget eget ansvar. Tar bara massa lån och inte betalar tillbaka. Jävligt oansvarligt enligt mig.
På engelska finns det ett mycket passande ord för personer med din brist på perspektiv; ignorent .
Kanske bättre du försöker förstå än komma med insiktslösa kommentarer.
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Jag fattar inte att folk kan ha skulder på miljoner. Visst att man själv haft någon skuld på 20 000 kanske men folk som har skuldsanering. Hur fan tänker ni har ni inget eget ansvar. Tar bara massa lån och inte betalar tillbaka. Jävligt oansvarligt enligt mig.
???
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 454
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Jag fattar inte att folk kan ha skulder på miljoner. Visst att man själv haft någon skuld på 20 000 kanske men folk som har skuldsanering. Hur fan tänker ni har ni inget eget ansvar. Tar bara massa lån och inte betalar tillbaka. Jävligt oansvarligt enligt mig.
Det är svårt att förstå det håller jag med om men alla kan hamna på botten och jag menar alla.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
På engelska finns det ett mycket passande ord för personer med din brist på perspektiv; ignorent .
Kanske bättre du försöker förstå än komma med insiktslösa kommentarer.

Det heter ignorant.

Jag skulle snarare använda ordet troll eller provokatör i det här fallet. :)
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
224
Poäng
417
Självklart är det oansvarigt, men det kan hända vem som helst och då menar jag verkligen vem som helst.

Jag hade allt du kunde önska och mer där till, idag har jag ingenting och en drös med skulder.
 

Johan_99

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
18 Augusti 2021
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
16
Poäng
62
Vill be alla om ursäkt om jag skrev ett dåligt inlägg. Inte ens läst alla svar men fattar att folk tycker man är en idiot. Har också haft skulder men kanske inte den nivån. Men blir förbannad på mig själv om man tar ett lån som man nästan vet om att man inte kan betala tycket det är jävligt oansvarligt bara och tycker man själv varit det och gillar det inte.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp