Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ingen löneutbetalning den 25de?

Hejsan!
Har aldrig hänt mig förut men jag ser ingen insättning utav lön imorgon den 25de.
Brukar alltid kunna se det minst 1 dag innan sedan några år tillbaka.

Bör man vara orolig? Står som vanligt på lönespecen att den betalas ut den 25/8 till mitt vanliga konto hos Nordea

Hejsan!
Har aldrig hänt mig förut men jag ser ingen insättning utav lön imorgon den 25de.
Brukar alltid kunna se det minst 1 dag innan sedan några år tillbaka.

Bör man vara orolig? Står som vanligt på lönespecen att den betalas ut den 25/8 till mitt vanliga konto hos Nordea
Har också Nordea men har själv varit med om de vissa månader inte har stått någon lön som inkommande dagen innan, men ändå dykt upp på kontot sen vid kl.00. Så troligtvis kan du va lugn.

Det kan bero på om de skickar lönen via fil eller överföring. Via fil så måste den skickas två vardagar innan och då ser man den dagen innan. Om det läggs som överföring dagen innan så är det inte alltid du ser den förrän den kommer in på kontot.

Okej. Får avvakta & hoppas den dyker upp vid midnatt :)

Du kan va lugn har också Nordea :) inte alltid det står men det kommer inatt. Ibland syns det inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp