Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkasso och på väg till kronofogden

Hög krefitvärdighet. Ica banken 340000kr. Nystartat finans 175000 kr kvar. Forex bank 90000kr. Sms lån på sms lån. Ta sms lån för betala sms lån. Kortfattat min ekonomiska sits. Nu ingen kreditvärdighet. Klarar inte månadsbetalningar på Forex och Ica. Forex på inkasso. Ica banken nära inkasso. Nystart finans autogiro så det klarar jag. Sms lån till inkasso,säkert 10 stycken. Total summa sms lån ca 60000kr.
Lönen slut den 27 varje månad. Fast jobb med 20000-22500 netto varje månad. Ett barn vv. Har inte pengar till mat,bensin till jobbet eller oförutsedda utgifter.
Skuldsanering?

Får inga lån på banken eller sms.

Hög krefitvärdighet. Ica banken 340000kr. Nystartat finans 175000 kr kvar. Forex bank 90000kr. Sms lån på sms lån. Ta sms lån för betala sms lån. Kortfattat min ekonomiska sits. Nu ingen kreditvärdighet. Klarar inte månadsbetalningar på Forex och Ica. Forex på inkasso. Ica banken nära inkasso. Nystart finans autogiro så det klarar jag. Sms lån till inkasso,säkert 10 stycken. Total summa sms lån ca 60000kr.
Lönen slut den 27 varje månad. Fast jobb med 20000-22500 netto varje månad. Ett barn vv. Har inte pengar till mat,bensin till jobbet eller oförutsedda utgifter.
Skuldsanering?

Har inga beroenden eller annat som tar mkt pengar. Vet ärligt talat inte varför jag hamnat i denna sits....

Lite rörig tråd jag rekommenderar dig först och främst att faktiskt lägga ner åtminstone 10 minuter på att skriva ett inlägg som man förstår fullt ut så att du kan få råd och tips av folk här. Många är dels kunniga men dels snälla själar. Men när du inte ens pallar lägga ner 5 minuter på att utforma ett begripligt och innehållsrikt inlägg är risken påfallande hög att folk skiter i att ens hjälpa dig i din sits.

Börja med att skriva ner alla dina lönekostnader samt andra fasta kostnader i en löpande lista. Lägg till inkomster och se var det går back, hur mycket du går back och vad du behöver dra in på. Du kanske kan banta matkostnaderna med 500 kr och säga upp Netflix t.ex. och då går kalkylen ihop?

Låter inte troligt att få skuldsanering med den inkomsten då du troligtvis skulle bedömas att kunna betala dina skulder inom överskådlig tid, och om du inte har någon aning om hur du hamnat i denna situation blir det nog även svårt att motivera det.

Börja med att skriva ner alla dina lönekostnader samt andra fasta kostnader i en löpande lista. Lägg till inkomster och se var det går back, hur mycket du går back och vad du behöver dra in på. Du kanske kan banta matkostnaderna med 500 kr och säga upp Netflix t.ex. och då går kalkylen ihop?

Låter inte troligt att få skuldsanering med den inkomsten då du troligtvis skulle bedömas att kunna betala dina skulder inom överskådlig tid, och om du inte har någon aning om hur du hamnat i denna situation blir det nog även svårt att motivera det.
Det är inget du el någon annan kan sia om.
Det är många faktorer som spelar in och framförallt skuldens storlek och räntepåslag på den.

Det är inget du el någon annan kan sia om.
Det är många faktorer som spelar in och framförallt skuldens storlek och räntepåslag på den.

TS ber ju oss om att just sia om det. Självklart känner vi inte till alla omständigheter och kan ha fel.

Skuldsanering?

Mitt råd är att boka tid med budget- och skuldrådgivare i din hemkommun och få hjälp med att spalta upp skulderna och ställa frågor till denne.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp