Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag är så körd.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mrexcuse" data-source="post: 376384" data-attributes="member: 4920"><p>Tack för alla era ord. Jag var väldigt känslomässig inatt och rädd och orolig. Det är jag fortfarande. Och jag har lärt mig ifrån att stänga inne allt. </p><p>Jag går och får hjälp och samtalsstöd. Både i mig själv och för att bearbeta separationen. Men tyvärr hjälper inte det mina skulder, den ångesten ligger fortfarande kvar. Såg nu att jag har fått två uppsägningsbrev hos mitt största lån nu och snart förmodligen på mitt näst största. Dock undvike jag uppsägning om jag betalar av summan till fullo. Tur som tusan är att jag fick in pengar från försäljning så ska slänga in alla pengar där. Så kommer hamna i fas på ett lån iallafall. När lön kommer så ska jag komma i fas med ett annat lån. Sen det som går till inkasso får jag göra amorteringsplaner på. Om dem nu är villiga att gå med på det. Jag hade bara en så hemsk natt nu i natt där mycket kändes mörkt bara. </p><p></p><p>Nu måste jag verkligen ta tag i det här. Och snöbollsmetoden har jag kollat litegrann på. Vet dock inte om jag har tillräckligt med pengar för att göra extra inbetalningar på vissa saker. Men ska läsa mer genomgående så jag kan få en bättre inblick i det. Jag kommer skriva ner alla mina skulder men just nu kan jag tyvärr inte hantera ångesten med att ta reda på allt. Men jag är helt övertygad att det är över miljonen .</p><p></p><p>Jag vill bara inte leva i skam i andras ögon. Jag har jobbat i många år med mitt självhat och nu så dyker mina demoner upp igen. Vill bara inte hamna på botten. Jag har även så himla dålig erfarenhet av låndrivare med. Dem säger sig vara hjälpsamma men har förklarat, gråtit, vädjat alltså jag känner att jag bönar och ber men dem.</p><p></p><p>Och jobb har jag. Jag har dessutom två jobb. Heltidsjobb. Ena jobbet är vanligt knegarjobb, får fast lön osv. På andra jobbet är det frilans. Jag får en liten summa därifrån till och från så det blir ostadigt men ändå en extrainkomst. Har dock varit segt nu när det har varit som välbehövligt. Och spelar jag alla kort rätt så kan det bli ett väldigt stort plus i kassan inom snar framtid. Och då kommer jag trycka in så mycket pengar jag bara kan i det. </p><p></p><p>Men jag uppskattar verkligen er alla som tagit er tid, läst mina ord och uttryckt stöd. Det betyder mer än vad ni tror. Tack verkligen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mrexcuse, post: 376384, member: 4920"] Tack för alla era ord. Jag var väldigt känslomässig inatt och rädd och orolig. Det är jag fortfarande. Och jag har lärt mig ifrån att stänga inne allt. Jag går och får hjälp och samtalsstöd. Både i mig själv och för att bearbeta separationen. Men tyvärr hjälper inte det mina skulder, den ångesten ligger fortfarande kvar. Såg nu att jag har fått två uppsägningsbrev hos mitt största lån nu och snart förmodligen på mitt näst största. Dock undvike jag uppsägning om jag betalar av summan till fullo. Tur som tusan är att jag fick in pengar från försäljning så ska slänga in alla pengar där. Så kommer hamna i fas på ett lån iallafall. När lön kommer så ska jag komma i fas med ett annat lån. Sen det som går till inkasso får jag göra amorteringsplaner på. Om dem nu är villiga att gå med på det. Jag hade bara en så hemsk natt nu i natt där mycket kändes mörkt bara. Nu måste jag verkligen ta tag i det här. Och snöbollsmetoden har jag kollat litegrann på. Vet dock inte om jag har tillräckligt med pengar för att göra extra inbetalningar på vissa saker. Men ska läsa mer genomgående så jag kan få en bättre inblick i det. Jag kommer skriva ner alla mina skulder men just nu kan jag tyvärr inte hantera ångesten med att ta reda på allt. Men jag är helt övertygad att det är över miljonen . Jag vill bara inte leva i skam i andras ögon. Jag har jobbat i många år med mitt självhat och nu så dyker mina demoner upp igen. Vill bara inte hamna på botten. Jag har även så himla dålig erfarenhet av låndrivare med. Dem säger sig vara hjälpsamma men har förklarat, gråtit, vädjat alltså jag känner att jag bönar och ber men dem. Och jobb har jag. Jag har dessutom två jobb. Heltidsjobb. Ena jobbet är vanligt knegarjobb, får fast lön osv. På andra jobbet är det frilans. Jag får en liten summa därifrån till och från så det blir ostadigt men ändå en extrainkomst. Har dock varit segt nu när det har varit som välbehövligt. Och spelar jag alla kort rätt så kan det bli ett väldigt stort plus i kassan inom snar framtid. Och då kommer jag trycka in så mycket pengar jag bara kan i det. Men jag uppskattar verkligen er alla som tagit er tid, läst mina ord och uttryckt stöd. Det betyder mer än vad ni tror. Tack verkligen [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag är så körd.
Topp