Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jaha, bara att börja beta av allt då...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 17204"><p>ja gudarna ska veta vilken daglig kamp jag har tack vare att jag hamnat i smsträsket. Det känns som bara jag själv kan rädda mig då jag ensam satt mig i denna förfärliga situation. Jag har också ringt och förhandlat med många och flertalet har varit förstående men vissa har tryckt ner mig ännu mer. Bl a Ergu Finans där VDn måste ha haft en otroligt dålig dag eftersom han var fruktansvärt otrevlig utan att behöva ha anledning till det. Har man VDlön utifrån att vara professionell så kan man servera ett nekande på ett rakt, trevligt och korrekt sätt. Var ledsen innan pga allt omkring mig på hemmaplan med sjukdom och arbetslöshet men när den mannen ytterligare var oförskämd och nedgörande så grät jag när jag lade på luren och så ska det väl ändå inte vara. Jag hade ju ändå betalat av halva mitt lån på 50tusen där och ville ha lättnat i några månader, dvs lägre månadskostnad....kände att jag hade rätt att ställa frågan och att jag tar kontakt bevisar ju att betalningsviljan finns..vore man av den sorten kunde man ju som strutsen stoppa huvudet i sanden och strunta i allt....Alektum HELT omedgjörliga. Vill egentligen göra mer krokben och öka på månadsbetalningarna...annars...*hot*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 17204"] ja gudarna ska veta vilken daglig kamp jag har tack vare att jag hamnat i smsträsket. Det känns som bara jag själv kan rädda mig då jag ensam satt mig i denna förfärliga situation. Jag har också ringt och förhandlat med många och flertalet har varit förstående men vissa har tryckt ner mig ännu mer. Bl a Ergu Finans där VDn måste ha haft en otroligt dålig dag eftersom han var fruktansvärt otrevlig utan att behöva ha anledning till det. Har man VDlön utifrån att vara professionell så kan man servera ett nekande på ett rakt, trevligt och korrekt sätt. Var ledsen innan pga allt omkring mig på hemmaplan med sjukdom och arbetslöshet men när den mannen ytterligare var oförskämd och nedgörande så grät jag när jag lade på luren och så ska det väl ändå inte vara. Jag hade ju ändå betalat av halva mitt lån på 50tusen där och ville ha lättnat i några månader, dvs lägre månadskostnad....kände att jag hade rätt att ställa frågan och att jag tar kontakt bevisar ju att betalningsviljan finns..vore man av den sorten kunde man ju som strutsen stoppa huvudet i sanden och strunta i allt....Alektum HELT omedgjörliga. Vill egentligen göra mer krokben och öka på månadsbetalningarna...annars...*hot* [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jaha, bara att börja beta av allt då...
Topp