Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kan en fastighet från avliden skrivas över på ny person innan bouppteckning är klar-samt om kronofogdeutredning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shasha" data-source="post: 339210" data-attributes="member: 6600"><p>För att förtydliga, den avlidne, som hade bra inkomst och inga barn , gifte sig med en kvinna med väldig låg inkomst och många barn.</p><p>Mannen var väldig noga med ekonomin och skulle aldrig låta en räkning förfalla.</p><p>Men nu kom det fram att han dog med miljoner i skulder, at kronofogden inte hittade några tillgångar, att huset han hade (för vilken han krävde äktenskapsförord på om han skulle gifta sig) skrev över på makan 1,5 månader efter att han dog.</p><p>Jag träffade honom innan han dog, han hade förändras, börjat bli förvirrad och mådde dålig.</p><p>Kvinnan har väldig bra ekonomi idag utifrån livsstilen, frågan är därför om allt har gått rätt till, om hon har tagit miljoner i lån på hans namn medans han levde, om det är därför han mådde så dåli sina sista dagar i livet, ett halv år innan han skulle gå i pension. Hur det var möjlig att kunna skriva över lagfarten på frun när han var död och bouppteckningen knappt hade börjat</p><p></p><p>Många frågor men jag vet att det finns många kunniga här.</p><p></p><p>Ställde frågan idag hur man kan leva så bra, med en liten pension, om han lämnade enbart skulder feter sig. Renoveringar av två hus har gått på minst en halv miljon t.ex-någonstans kommer pengarna ifrån.Svaret jag fick var tat det hade inte jag med att göra. Och sedan kom först ett förslag om att han spelat bort pengarna-vartefter jag förklarade att någon som studerat i runt 10 år för att tjäna bra-tar inte 2 miljoner i lån för att spela bort. Då kom det en förklaring att han tog lång för att jobba extra som konsult och att kurser til det kostade mycket. Lögn så klart, han orkade inte ens med jobbet han hade sista tiden i livet. </p><p>Nej, jag anar en hel kennel begraven här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shasha, post: 339210, member: 6600"] För att förtydliga, den avlidne, som hade bra inkomst och inga barn , gifte sig med en kvinna med väldig låg inkomst och många barn. Mannen var väldig noga med ekonomin och skulle aldrig låta en räkning förfalla. Men nu kom det fram att han dog med miljoner i skulder, at kronofogden inte hittade några tillgångar, att huset han hade (för vilken han krävde äktenskapsförord på om han skulle gifta sig) skrev över på makan 1,5 månader efter att han dog. Jag träffade honom innan han dog, han hade förändras, börjat bli förvirrad och mådde dålig. Kvinnan har väldig bra ekonomi idag utifrån livsstilen, frågan är därför om allt har gått rätt till, om hon har tagit miljoner i lån på hans namn medans han levde, om det är därför han mådde så dåli sina sista dagar i livet, ett halv år innan han skulle gå i pension. Hur det var möjlig att kunna skriva över lagfarten på frun när han var död och bouppteckningen knappt hade börjat Många frågor men jag vet att det finns många kunniga här. Ställde frågan idag hur man kan leva så bra, med en liten pension, om han lämnade enbart skulder feter sig. Renoveringar av två hus har gått på minst en halv miljon t.ex-någonstans kommer pengarna ifrån.Svaret jag fick var tat det hade inte jag med att göra. Och sedan kom först ett förslag om att han spelat bort pengarna-vartefter jag förklarade att någon som studerat i runt 10 år för att tjäna bra-tar inte 2 miljoner i lån för att spela bort. Då kom det en förklaring att han tog lång för att jobba extra som konsult och att kurser til det kostade mycket. Lögn så klart, han orkade inte ens med jobbet han hade sista tiden i livet. Nej, jag anar en hel kennel begraven här. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kan en fastighet från avliden skrivas över på ny person innan bouppteckning är klar-samt om kronofogdeutredning
Topp