Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

KFM missar bestridan

bestred mitt ärende hos KFM sista dagen på förklaringstiden. Sen mejlar jag och frågar varför jag ej fått en bekräftelse! Sen säger dom att det inte registrerats. men mejlet finns ju kvar så dom måste ju kunna ändra det i efterhand!!! är det bara efterblivna personer som jobbar där?

Någon annan som har liknande erfarenheter?

Säkerligen inte efterblivna men kanske överbelastade.
Om mailet inkommit till de i tid så räknas det. De skickar inte alltid bekräftelser.
Ring dit imorgon.

Det mejlades in. Även mejlat nu i efterhand. Men de verkar inte fatta. Men ska ringa imorgon. Kan ju inte vara några problem??

Det där låter knepigt.. om det inte löst sig än så be att få snacka med någon av juristerna på summariska processen...

...

Man kan alltså även om det inte funkat här av någon anledning mejla in till fogden de ärendenummer man bestrider på 10e dagen för att undvika betalningsanmärkningar?

Behövs det ingen signatur för att bestrida?

Om någon vet vänligen svara snabbt :)

Man kan alltså även om det inte funkat här av någon anledning mejla in till fogden de ärendenummer man bestrider på 10e dagen för att undvika betalningsanmärkningar?

Behövs det ingen signatur för att bestrida?

Om någon vet vänligen svara snabbt :)

Man kan maila in bestridan ja, några speciella formkrav finns inte, men det är ju klädsamt om du skickar med så mycket personuppgifter som möjligt för att dom ska kunna matcha dig med ärendet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp