- Blev medlem
- 9 April 2012
- Meddelanden
- 604
- Mottagna reaktioner
- 490
- Poäng
- 527
Samma här. Allt i Kivra.My bad. I december fick jag ”min” utredningsrapport till Kivra. Där framgick att inget fanns att utmäta.
Och i juni fick jag utmätningsbeslut om att den skatt jag betalat för mycket kommer att gå till KFM för att betala på mina skulder.