Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden, sekretess på skulden

Hej jag undrar lite. Jag har inte fått skicka in några inkomst uppgifter än till kronofogden. Men fick idag ett brev från kronofogden just nu. Och sen att jag ska höra av mig snarast Dock senast 31 maj för att jag kan ha möjlighet till sekretess på skulden/ skulderna.!?? Jag gogglade om sekretess. Men undrar lite om ni tror att skattepengarna som jag ska få tillbaka om jag hinner få dom? Det tror jag inte alls men ändå. Men om jag kankse hinner få juni lönen? För har inte fyllt i några inkomst/ utgifter än har inte fått något sånt papper alls än. Fick detta idag som sagt.?????

Hej
Jag förstår inte riktigt
Sekretess på vad
Har du skulder till kfm och har något gått på utmätning?
Alltså en dom i tingsrätten

Det menas med att dom undrar om jag kan betala in summan . För om jag kan det nu så kan ta bort betalningsanmärkningarna och det kallas sekretess eftersom dom inte för betalnings anmärkningen osynlig. Men jag kan inte betala så det är inte något för mig tyvärr och den är på väg en hel del mer till krf. Så det är kört men det är det som menas med sekretess.

Skattepengarna får man aldrig behålla så länge man har ett skuldsaldo hos KF. De har stenkoll på de pengarna och dras direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp