- Meddelanden
- 53
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 42
Hej… kryper till korset här och har lite funderingar jag hoppas ni kan svara på. Genom ett spelmissbruk och överkonsumtion bla så har jag skulder upp över öronen, ca 1,2 miljoner kallt räknat. Jag har 1,1 miljoner i årsinkomst. Får ut ca 40-50K i månaden efter skatt, plus lite extra jobb vissa månader. Har räkningar för ca 50-60K i månaden, det går ju liksom inte ihop. Kassa lån med kassa räntor, har två missskött kredit anmärkning, men ej ännu hos kronofogden men det är väl bara en tidsfråga.
Min fråga är: om man har en eller ett par skulder hos kronofogden, gör de fortfarande utmätning på det, eller kan man få en avbetalningsplan? Eller MÅSTE man släppa allt till kronis?
har sån fruktansvärd ångest över min situation att de börjat gå ut över hälsan, men högt blodtryck och hjärtklappning etc..
hoppas någon kunnig här kan svara på lite frågor
Min fråga är: om man har en eller ett par skulder hos kronofogden, gör de fortfarande utmätning på det, eller kan man få en avbetalningsplan? Eller MÅSTE man släppa allt till kronis?
har sån fruktansvärd ångest över min situation att de börjat gå ut över hälsan, men högt blodtryck och hjärtklappning etc..hoppas någon kunnig här kan svara på lite frågor