Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån trots kronofogden (privatperson)

Tjenixen ny medlem höra!

precis fått jobb som timanställd och har det rätt tufft denna månad, då jag får ut 3000 i lön för de några timmarna jag fick pass.
Nästa månad blir betydligt bättre då jag jobbat på enheldel.

nu är det så att jag ligger 4200kr back ungefär pga skit hög el m.m finns det privatpersoner som hade lånat ut 4200 mot sisådär 25-30% ränta någonstans. Om det finns någon sida?

ha en trevlig vecka!

Vad har du för taxerad inkomst 2020? Om du inte har bra inkomst så finns alltid sms lån men med dålig ränta.

Vad har du för taxerad inkomst 2020? Om du inte har bra inkomst så finns alltid sms lån men med dålig ränta.
Tyvärr så besitter jag kronofogden cirka 55 tuss, ska betala av mina skulder nu när jag blir fast anställd från maj så jag blir ren detta år

Tyvärr så besitter jag kronofogden cirka 55 tuss, ska betala av mina skulder nu när jag blir fast anställd från maj så jag blir ren detta år
Då blir det svårt att få lån om du har betalanmärkningar tyvärr. Betalanmärkningar brukar vara registrerade i 3 år.

Då blir det svårt att få lån om du har betalanmärkningar tyvärr. Betalanmärkningar brukar vara registrerade i 3 år.
Jo uppfattat det, men mer frågan gällde var om det finns som helst några privatpersoner i världen som lånar ut nåra tusenlappar en månad för en ränta på cirka 25%?

Jo uppfattat det, men mer frågan gällde var om det finns som helst några privatpersoner i världen som lånar ut nåra tusenlappar en månad för en ränta på cirka 25%?
Det finns det säkert, men det här forumet tillåter inte att privatpersoner lånar ut till varandra.
Det finns nog ingen sida för den typen av tjänster heller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp