Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning hur snabbt

Hej!
Fick brev idag angående utredning av löneutmätning med blankett ja behöver fylla i och skall vara inne den 15:e.
Hur lång tid tar de innan de fastställer beslut och dras från min lön? Nån med erfarenhet av detta?
Om man vill dra ut på det kan jag posta in det den 15:e och hoppas på att man hinner få en lön innan de drar igång? :)

Någon dag efter. Skulle gissa 19e pga helg 17 18

Hej!
Fick brev idag angående utredning av löneutmätning med blankett ja behöver fylla i och skall vara inne den 15:e.
Hur lång tid tar de innan de fastställer beslut och dras från min lön? Nån med erfarenhet av detta?
Om man vill dra ut på det kan jag posta in det den 15:e och hoppas på att man hinner få en lön innan de drar igång? :)
Du kan försöka. Risken är ju dock att det tas ett beslut på schablon värden istället om du inte medverkar.

Hej!
Sen när beslutet är fastställt så skall det skickas till ditt lönekontor osv, chansen finns att lönerna redan är klara när de får ta del av beslutet..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp