Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lindorff, Har en avbetalningsplan som jag ej lyckats att följa

Ja det hamnade hos kfm pga att jag ringde om betalningen 1 dag försent! Det var under första året så behövde bara betala ikapp månadsbeloppet som vi hamnat efter med så fick vi fortsätta med 5000 tills det var dags att omförhandla. Då där emot så tyckte dom vi skulle ta lån nånstans för att lösa deras skuld annars skulle dom ta genom kfm. Lyckades få dom å gå med på en ny betalplan om då beloppet ökades kraftigt, dvs 10000 kr. Nu när det skulle omförhandlas igen så var det 12000 som gällde. Ja vi är båda på detta lån, hade jag varit själv hade det fått hamna hos kfm som resten av mina skulder. Dom har även tyckt att vi skulle sälja huset osv för att lösa skulden till dom. Ska bli underbart när detta är ur världen!
Skitjobbigt. Men mig var de schyssta mot. Fick bra avbetalning och på längre tid än 6 månader

Blir så förbannad då man läser sånt här.... 12000 och så brukar det stå på inkasso sidorna Vi hjälper dig!!!!!
Jo tack , hade detta problem med Gothia förut med 9000/mån vilket skicka mig rakt ner i i skiten rejält
Det problemet är löst men är inte ifatt riktigt än....

Blir så förbannad då man läser sånt här.... 12000 och så brukar det stå på inkasso sidorna Vi hjälper dig!!!!!
Jo tack , hade detta problem med Gothia förut med 9000/mån vilket skicka mig rakt ner i i skiten rejält
Det problemet är löst men är inte ifatt riktigt än....
Ja man blir förbannad hur de gör.. men man ser ju hur hårt och orättvist samhället blivit. Ja Gothia är värre än alla just. Till och med avida har blivit bättre

Lindorff är nog det som har varit vidrigast för oss att ha en bra och rimlig plan med. Gothia har varit lite fram och tillbaka, känns som det beror på vem man får prata med där. Absolut bäst mot oss har Alektum och Sileo varit, Intrum invest hyfsat ok.
Men nu är vi snart i hamn med skiten. Jag släppte allt mitt till kfm så har löneutmättning. Min man har vi lyckats hålla borta från kfm för att en av oss ska vara fri från anmärkning. Min tanke är att så småningom söka skuldsanering.

Lindorff är nog det som har varit vidrigast för oss att ha en bra och rimlig plan med. Gothia har varit lite fram och tillbaka, känns som det beror på vem man får prata med där. Absolut bäst mot oss har Alektum och Sileo varit, Intrum invest hyfsat ok.
Men nu är vi snart i hamn med skiten. Jag släppte allt mitt till kfm så har löneutmättning. Min man har vi lyckats hålla borta från kfm för att en av oss ska vara fri från anmärkning. Min tanke är att så småningom söka skuldsanering.
Ja nu har jag hamnat i att de vill att jag ska ta lån på antingen bostaden, privatlån eller någon i min närhet. De tycker jag ska tänka på att de ingen bank och det blir mycket dyrar hos dem? Men min skuld består bara av ränta!!! Kapital inbetalt. Så nu är det väl KF som gäller. Går inte att prata med dem. Och när jag tänker på hur mycket de tjänat på mig så gör det mig arg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp