Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lista över blufflångivare / lånebluffar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klaslåda" data-source="post: 49179" data-attributes="member: 341"><p>Jag skrev ut att jag ville publicera det på min sida också ja, för att den listan hjälper folk, inte bara folk på detta forum utan alla möjliga som hittar dit. Tjänar inte heller några direkta pengar på listan med lånebluffar i sig om du tror det. Som forumets ägare själv sa så kan man blanda affärsintressen och att hjälpa folk och även om sidan i sig är en affiliate-sida om lån så är denna lista till för att hjälpa folk att undvika att bli lurade. </p><p></p><p>Om du fick reda på att alla BigMac's på alla McDonalds var förgiftade och skrev det på forumet för att varna dina vänner, skulle du då bli arg om någon kopierade den informationen och skrev ut det på någon annan webbsida? Tänk om den webbsidan som kopierade detta hade som mål att tjäna pengar dessutom (vilket i princip de flesta sidor på Internet har i grund och botten förresten)? Du kanske föredrog att folk mumsade vidare på sina burgare.</p><p></p><p>Jag bad ingen om att sammanställa en lista med priser för SMSlån eller liknande, så att jag kunde ta den och publicera på min sida för egen vinning. Jag ville öka uppmärksamheten om bedragare och detta kändes som en perfekt plats med tanke på alla här som har erfarenhet av olika långivare. Att få det att låta som att jag gör något dåligt känns bara löjligt. Du behöver inte bidra om du inte vill givetvis, för att slippa känna att någon utanför forumet har kunnat få nytta av det som finns här (och kanske till och med tjäna på det)...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klaslåda, post: 49179, member: 341"] Jag skrev ut att jag ville publicera det på min sida också ja, för att den listan hjälper folk, inte bara folk på detta forum utan alla möjliga som hittar dit. Tjänar inte heller några direkta pengar på listan med lånebluffar i sig om du tror det. Som forumets ägare själv sa så kan man blanda affärsintressen och att hjälpa folk och även om sidan i sig är en affiliate-sida om lån så är denna lista till för att hjälpa folk att undvika att bli lurade. Om du fick reda på att alla BigMac's på alla McDonalds var förgiftade och skrev det på forumet för att varna dina vänner, skulle du då bli arg om någon kopierade den informationen och skrev ut det på någon annan webbsida? Tänk om den webbsidan som kopierade detta hade som mål att tjäna pengar dessutom (vilket i princip de flesta sidor på Internet har i grund och botten förresten)? Du kanske föredrog att folk mumsade vidare på sina burgare. Jag bad ingen om att sammanställa en lista med priser för SMSlån eller liknande, så att jag kunde ta den och publicera på min sida för egen vinning. Jag ville öka uppmärksamheten om bedragare och detta kändes som en perfekt plats med tanke på alla här som har erfarenhet av olika långivare. Att få det att låta som att jag gör något dåligt känns bara löjligt. Du behöver inte bidra om du inte vill givetvis, för att slippa känna att någon utanför forumet har kunnat få nytta av det som finns här (och kanske till och med tjäna på det)... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lista över blufflångivare / lånebluffar
Topp