Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
LUP - Stora Skuldsaneringsguiden
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mary" data-source="post: 488284" data-attributes="member: 6449"><p>På mitt inledande står det att jag ska göra min första betalning sista vardagen i juli, sen står det att jag ska betala varje månad efter det.</p><p>Det jag är osäker på är om jag ska betala in för maj också? </p><p>För i betalningsplanen jag fick med beslutet börjar det stå summa för september. Så då tänker jag juli och augusti är de två extra månaderna sen inledande?</p><p>Jag är så otroligt rädd att göra fel. Jag är skuldsatt pga av ekonomiskt våld efter våld i nära relation och det har tagit mig så lång tid att ta hjälp och våga söka Och jag vet inte vad jag gör om jag gör fel och de avslår. Har två barn så detta är liksom vändpunkten i våra liv.</p><p></p><p>Sen en annan sak, i intervjun i inledande meddelade jag årets löneökning,så den är högre än vad jag hade förra året för att inte det ska bli fel, dock är det bara 1000 kr i månaden så tror inte det gjorde skillnad. Men jag läser olika om när man ska begära omprövning.</p><p>Vissa här skriver man upptar kö när man begär det men jag gör hellre det än blir av med den. Hursom. </p><p>om jag skulle få löneförhöjning med 1000 kr i månaden varje år, dvs en ökad årsinkomst med 12000kr per år innan skatt. Ska man meddela det?</p><p>vid vilken summa INNAN skatt ska man meddela 4-5000 kr är ju vagt. Ska jag tänka allt över 3999 kr i månader så begär jag omprövning? Är det 3999 kr innan eller efter skatt?</p><p></p><p>tacksam för svar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mary, post: 488284, member: 6449"] På mitt inledande står det att jag ska göra min första betalning sista vardagen i juli, sen står det att jag ska betala varje månad efter det. Det jag är osäker på är om jag ska betala in för maj också? För i betalningsplanen jag fick med beslutet börjar det stå summa för september. Så då tänker jag juli och augusti är de två extra månaderna sen inledande? Jag är så otroligt rädd att göra fel. Jag är skuldsatt pga av ekonomiskt våld efter våld i nära relation och det har tagit mig så lång tid att ta hjälp och våga söka Och jag vet inte vad jag gör om jag gör fel och de avslår. Har två barn så detta är liksom vändpunkten i våra liv. Sen en annan sak, i intervjun i inledande meddelade jag årets löneökning,så den är högre än vad jag hade förra året för att inte det ska bli fel, dock är det bara 1000 kr i månaden så tror inte det gjorde skillnad. Men jag läser olika om när man ska begära omprövning. Vissa här skriver man upptar kö när man begär det men jag gör hellre det än blir av med den. Hursom. om jag skulle få löneförhöjning med 1000 kr i månaden varje år, dvs en ökad årsinkomst med 12000kr per år innan skatt. Ska man meddela det? vid vilken summa INNAN skatt ska man meddela 4-5000 kr är ju vagt. Ska jag tänka allt över 3999 kr i månader så begär jag omprövning? Är det 3999 kr innan eller efter skatt? tacksam för svar.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
LUP - Stora Skuldsaneringsguiden
Topp