• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

marginalen Gold fick 40k utan full uc ????Mycket konstigt

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Om du har sökt på Lendo säg dag 1 - Då kan du oftast inom 30 dagar söka på nytt ett kreditkort tex genom Remember eller Collector viad eras hemsida direkt och då tas det ingen ny upplysning.
Måste man maila eller ringa dom först då eller blir det så automatiskt om man söker kreditkort på deras hemsida?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 295
Mottagna reaktioner
13 399
Poäng
8 917
Måste man maila eller ringa dom först då eller blir det så automatiskt om man söker kreditkort på deras hemsida?

Olika, alla har ju inte likadana processer. Collector tog inte en ny upplysning på mig. Inte heller Remember. Medan resurs exemplevis gjorde det.
Beror nog på.
 
M

Matte Jönsson

Gäst
Poäng: 0
Provade söka förra helgen runt söndag ,på detta kort fick 40k beviljat jag var stensäker det var full uc. jag har fort hem kortet och krediten finns mm. Men inte någon upplysning alls? har kollat hela tiden på min uc men inget där varken kirva mm. Något som har varit med om detta? inget jag klagar på.
Hur gick det efteråt? Smidig process eller Blev de nå komplettering och samtal.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 791
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Om du har sökt på Lendo säg dag 1 - Då kan du oftast inom 30 dagar söka på nytt ett kreditkort tex genom Remember eller Collector viad eras hemsida direkt och då tas det ingen ny upplysning.
Hag gjorde en ansöka via Lendo och fick erbjudande från Remember som jag valde. Så du menar att jag nu kan ansöka om kreditkort och då kommer de inte ta ny UC förfråga?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 295
Mottagna reaktioner
13 399
Poäng
8 917
Hag gjorde en ansöka via Lendo och fick erbjudande från Remember som jag valde. Så du menar att jag nu kan ansöka om kreditkort och då kommer de inte ta ny UC förfråga?

Om du söker kreditkort via Remember så finns den möjligheten att inte en ny UC tas. Det är inget jag menar eller hävdar med bestämdhet men ibland blir det så.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 791
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Har pratat med Marginalen idag efter jag har ansökt lån via Lendo. De tar inte ny UC om man ansöker om kreditkort utan använder sig av den man har ansökt via Lendo.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp