- Meddelanden
- 143
- Mottagna reaktioner
- 43
- Poäng
- 157
En tanke bara har ett medlemslån hos Nordea på runt 140000 vad tror ni om möjligheterna att försöka ringa dem och försöka öka det bara för att lösa andra lån. Antar att de chanserna egentligen är obefintliga men tänker att det är ju bättre för dem om jag klarar mig igenom detta eller tänker jag fel.
Har haft UC 25.3 som nu blivit 21,6 och minskar nu i slutet av oktober ( om jag klarar mig dit har 180kr kvar idag tack och lov mat i kylen och frysen)då försvinner en ffr har just nu 4 ggr som då blir 3 slutet på oktober.
Årsinkomst 450000
Blanco 400000 varav då 140000 hos Nordea.
Tänker också att om jag sänker månadskostnaden rejält kan jag ju betala mer av lånet så att säga.
Eller kan jag försämra läget jag menar då det säkert inte funkar så nog kommunicerar bankerna med varandra och lägger in en markering att det inte ser bra ut för den där personen.
Vill bara komma ur denna rävsaxen.
Har haft UC 25.3 som nu blivit 21,6 och minskar nu i slutet av oktober ( om jag klarar mig dit har 180kr kvar idag tack och lov mat i kylen och frysen)då försvinner en ffr har just nu 4 ggr som då blir 3 slutet på oktober.
Årsinkomst 450000
Blanco 400000 varav då 140000 hos Nordea.
Tänker också att om jag sänker månadskostnaden rejält kan jag ju betala mer av lånet så att säga.
Eller kan jag försämra läget jag menar då det säkert inte funkar så nog kommunicerar bankerna med varandra och lägger in en markering att det inte ser bra ut för den där personen.
Vill bara komma ur denna rävsaxen.