Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Missad avbetalning postorder

Vet ej om detta passar här, men testar, av olika orsaker har jag missat två inbetalningar till ett postorder företag , fick till gång till min post i fredags,( vet att jag kan gå in och hitta betal info via nätet men blev ej så nu, så inga påhopp!)
Fick brev av dem som var utskrivit den 8 denna månaden, att jag måste betala in en vis summa direkt annars går det till deras krav avdelning. Jag har gjort den inbetalningen under helgen, mailat att den är gjord.
Någon som har erfarenhet av detta? Tror ni att det var försent ! ? Vad händer , får jag en misskött kredit på uc??

Det är nog rimligt att anta att ett inkassobrev redan är postat i alla fall..

Vilket postorderföretag gäller det? Var med om samma sak med Ellos, Jotex och H&M men kunde betala ikapp ringde och talade om att jag skulle betala och vilken dag och det fungerade utan att inkasso blev inblandat. Däremot min skuld till Cellbes gick till KFM trots att jag betalat ikapp men hade nog missat 3 betalningar hos dem innan jag fick anmärkning. Så ring dem imorgon för säkerhets skull. Lycka till!

Ringde dem i dag, allt är i sin ordning, fakturan har ej gått till deras krav avd, det enda som händer är att jag ej kan handla via kontot på tremånader, och det är ju helt ok :), hoppas att jag snart har betalat av mina krediter hos postorderföretag.

Ringde dem i dag, allt är i sin ordning, fakturan har ej gått till deras krav avd, det enda som händer är att jag ej kan handla via kontot på tremånader, och det är ju helt ok :), hoppas att jag snart har betalat av mina krediter hos postorderföretag.
Så bra, då behöver du inte undra längre, och att du inte kan handla på 3 månader är ju bara positivt då kan du ju banta ner skulden ännu mer utan nya köp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp