Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När kommer pengarna!?

Jag gissar på att du får pengarna från båda redan imorgon ärligt talat.

Har hos båda om collector skickade smset kl 11:00 så lär det komma imorgon tänker jag.

Avida samma sak. Borde gå rätt snabbt.

2pac din legend. Du hade rätt.
Avida kom vid lunch, Collector lite senare runt 15.00 så nu vet ni hur lång tid det tar från meddelanden.

Hur mycket fick du?

300 från Avida
20 från Collector. De betalade bort övrig blanco med resten.

Tyvärr får jag dras med aphög ränta i 1 år men nu ska jag inte dra på mig en enda förfrågning fram tills April nästa år.

Skaffade även kreditkort hos remember som jag ska ha oanvänt eller om jag använder någon gång så betala direkt.
Remember kanske inför några nya krav inför nästa år att man måste haft deras kort eller så. Inga planer på att ens röra krediten.

Senast ändrad:
300 från Avida
20 från Collector. De betalade bort övrig blanco med resten.

Tyvärr får jag dras med aphög ränta i 1 år men nu ska jag inte dra på mig en enda förfrågning fram tills April nästa år.

Skaffade även kreditkort hos remember som jag ska ha oanvänt eller om jag använder någon gång så betala direkt.
Remember kanske inför några nya krav inför nästa år att man måste haft deras kort eller så. Inga planer på att ens röra krediten.

Jag satsar på remember så fort min inkomst uppdateras :p

Vad fick du för ränta hos Avida? Vad hade du för förutsättningar btw?

Har lite panik men bara lite.

Fick SMS kl 11 idag av Collector:
Vi har behandlat din låneansökan. Lånet betalas ut inom 3-4 bankdagar.

Ska det verkligen ta 3-7 dagar innan jag har pengarna!? Någon som vet hur lång tid det tog efter ni fick sms:et?

Sen fick jag email av Avida 08.30:
Din kredit är nu upplagd. Utbetalningen är på väg till ditt angivna mottagarkonto och erhåller utbetalningen inom 1-2 bankdagar.

Visst borde jag få dessa pengar imorgon? Iaf Avida?

Hej, hur var Avida att göra med, krävde dom att lösa lån åt dej el betalade dom bara ut? Du kanske inte angav att lösa lån ens? Tacksam för lite feedback :)

Jag tog ett lån på Avida på 200.000 på tjejen i januari och dom betalade ut pengarna till hennes konto. Krävde inte att lösa det då, dom kan ha annorlunda strategi numera.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp