Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Någon som har en robottdammsugare?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 489110" data-attributes="member: 3402"><p>Nu är det min tur. Min gamla Electrolux har gjort sitt efter nästan 10 år. Handtaget är trasigt, jag får starta den manuellt och ett av munstyckena har gått sönder. Det är dags för en ny.</p><p>Jag bor i en 2:a på ca 40 kvm med hårda golv och inga besvärliga mattor, inga husdjur. Det blir lite dammigt från ventilation, vägar och byggarbeten i närheten eftersom jag bor rätt långt ner (2a våningen), så jag dammsuger relativt ofta och därför har jag bestämt mig för att nästa köp blir en robotdammsugare.</p><p></p><p>Funderar på om jag ska kämpa vidare till Black Friday och hoppas på att få en deal där, ungefär som [USER=947]@Terry_[/USER] gjorde, eller funderade på.</p><p></p><p>Vad bör man satsa på för prisklass och funktioner? Jag vill gärna ha bra kvalitet så den håller länge. Helst så lite manuellt pill som möjligt, behöver däremot inte de mest avancerade funktionerna.</p><p>Moppning och automatisk tvätt av mopparna låter bra, så den kan skura 1-2 gånger i veckan som du har [USER=2631]@Lasseman[/USER], är det mycket man betalar extra för det?</p><p></p><p>Har ni några tips på modeller? Några tillbehör man behöver köpa?</p><p>Är ni som har robotdammsugare nöjd med era och hur länge har ni haft dom?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 489110, member: 3402"] Nu är det min tur. Min gamla Electrolux har gjort sitt efter nästan 10 år. Handtaget är trasigt, jag får starta den manuellt och ett av munstyckena har gått sönder. Det är dags för en ny. Jag bor i en 2:a på ca 40 kvm med hårda golv och inga besvärliga mattor, inga husdjur. Det blir lite dammigt från ventilation, vägar och byggarbeten i närheten eftersom jag bor rätt långt ner (2a våningen), så jag dammsuger relativt ofta och därför har jag bestämt mig för att nästa köp blir en robotdammsugare. Funderar på om jag ska kämpa vidare till Black Friday och hoppas på att få en deal där, ungefär som [USER=947]@Terry_[/USER] gjorde, eller funderade på. Vad bör man satsa på för prisklass och funktioner? Jag vill gärna ha bra kvalitet så den håller länge. Helst så lite manuellt pill som möjligt, behöver däremot inte de mest avancerade funktionerna. Moppning och automatisk tvätt av mopparna låter bra, så den kan skura 1-2 gånger i veckan som du har [USER=2631]@Lasseman[/USER], är det mycket man betalar extra för det? Har ni några tips på modeller? Några tillbehör man behöver köpa? Är ni som har robotdammsugare nöjd med era och hur länge har ni haft dom? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Någon som har en robottdammsugare?
Topp