Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som jämkar

Men då om jag förstår rätt så av 53000 i räntekostnader där jag får tillbaka drygt 16000 (30%) så skulle dom kunna bättre än att sänka till bara 21% i skatt då 0 % i skatt resten av året skulle bli 16000?!?..
(Lovar att inte älta detta mer sen;)
Hur mycket skatt betalar du per månad på jobbet? Ingen fara :) bara att fråga på :)

Har också låg lön.. Jag skrev 216000 som är grundlönen men tror jag kommer hamna runt 240000 nu när jag jobbar extra mer.. Hur mycket underskott har du som fick 6% skatt?
Hade 49 k förra året men jag drog till att jag skulle ha runt 84 k för detta år (för har mer lån nu) Ansökte före sommaren.
Inkomsten förra året var 218 k och detta år blir det nog något högre: 250 k kanske. Jag behöver bara betala runt 1300-1500 i skatt per månad.

Nej utan jämkning men såg ingen direkt skillnad nu när dom drog 21% skatt typ samma.. par hundra kanske..skulle skrivit mer ränta, höfta lite och det blir säkert mer ränta än jag skrev..

Kan man ringa dom tro och be dom dra Ännu mindre i skatt?

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp