Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Nintendo Switch 2... Spelar ni något på konsol?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 487883" data-attributes="member: 3402"><p>Blev ett Switch 2 för 4790 kr på rea, ord pris: 5590 kr. Nintendo höjer ordinarie priserna 1 september på Switch 2 till ca 6000 kr dessutom så tänkte att det var läge att slå till.</p><p>Inget jag ska ha på lång sikt utan tanken är att hitta något/några spel i höst/vinter på blocket/tradera och kanske 1-2 nya spel.</p><p></p><p>Tror att jag kan få tillbaka 4500 kr + det mesta för spelen när jag säljer allt om ca ett år. Men då har man lite tidsfördriv Oktober - Mars i varje fall om man skulle ha lite att göra en period under vinterhalvåret.</p><p>Resident Evil och Final Fantasy, kanske Fire Emblem blir det att försöka jaga till bra pris</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 487883, member: 3402"] Blev ett Switch 2 för 4790 kr på rea, ord pris: 5590 kr. Nintendo höjer ordinarie priserna 1 september på Switch 2 till ca 6000 kr dessutom så tänkte att det var läge att slå till. Inget jag ska ha på lång sikt utan tanken är att hitta något/några spel i höst/vinter på blocket/tradera och kanske 1-2 nya spel. Tror att jag kan få tillbaka 4500 kr + det mesta för spelen när jag säljer allt om ca ett år. Men då har man lite tidsfördriv Oktober - Mars i varje fall om man skulle ha lite att göra en period under vinterhalvåret. Resident Evil och Final Fantasy, kanske Fire Emblem blir det att försöka jaga till bra pris [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Nintendo Switch 2... Spelar ni något på konsol?
Topp