Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Orkar inte mer!

Jag trodde aldrig att jag skulle bli beviljad skuldsanering. Jag släppte allt till krfm för ca 15 månader sedan. Levde med löneutmätning i ca 1 år. Märkte att skulderna växte istället för att minska pga alla räntor. Bestämde mig för att ansöka om skuldsanering. Tänkte att det värsta som kan hända är att få ett nej. Men den blev beviljad. Nu har jag gjort 2 inbetalningar och har 58 st månader kvar men sedan är jag skuldfri. Jag är ensamstående med ett barn. Visst vi lever snålt nu men det hår runt och hon har allt hon behöver... Så jag tycker inte du ska ge upp utan kämpa på för dina barn.. Det kommer att lösa sig..

Skönt att det löste sig för dig. Jag har tyvärr inga möjligheter till det då jag inte vill ha betalningsanmärkning, kanske dumt att tycka så i det här läget men så är det. Och skuldsanering pga rimliga inkomster gör att det borde vi lösa själva men orkar inte med lögner och undanflykter. Sociala livet är helt utdött. Orkar inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp