Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Podcast

Hej,

Jag har gått ett tag och funderat på det här, och nu har jag ju kikat igenom ganska så mycket här vad folk säger osv. Jag har inga problem att prata om det här med min ekonomi, och hur det blev som det blev och varför, jag tänker mig att jag skulle göra en podcast av det (jag har kanske inte talets gåva, men kan iaf prata) då jag tidigare haft podcast så känns det som ett bra forum och något som kanske folk vill lyssna på? "Vägen mot ett skuldfritt liv", "livet med skuldsanering", "Löneutmätning" eller något åt det hållet. Jag vet ju att man inte kan mala om det i flera timmar, men det finns ju alltid gäster som man kan ha med osv. Jag saknar det faktiskt lite att ha det att "rodda" med varje vecka som jag hade innan...

Kanske är en helt knäpp idé, eller va tror ni?

Tycker det låter som en lysande idé, med gäster, olika relevanta teman osv. Jag tycker till och med Lyxfällans pod är ok, men de känns ofta väldigt "naiva" och målgruppen är nog inte riktigt de som hamnat riktigt i skiten som många av oss. För dem är ju ett vanligt blancolån något föraktligt, att få ett sånt på en bra bank för de flesta av oss rena drömmen. Lånevansinnets normalisering typ

Hej,

Jag har gått ett tag och funderat på det här, och nu har jag ju kikat igenom ganska så mycket här vad folk säger osv. Jag har inga problem att prata om det här med min ekonomi, och hur det blev som det blev och varför, jag tänker mig att jag skulle göra en podcast av det (jag har kanske inte talets gåva, men kan iaf prata) då jag tidigare haft podcast så känns det som ett bra forum och något som kanske folk vill lyssna på? "Vägen mot ett skuldfritt liv", "livet med skuldsanering", "Löneutmätning" eller något åt det hållet. Jag vet ju att man inte kan mala om det i flera timmar, men det finns ju alltid gäster som man kan ha med osv. Jag saknar det faktiskt lite att ha det att "rodda" med varje vecka som jag hade innan...

Lysande!!!!

Hej,

Låter bra!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp