• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Polestar/Volvo bisnode eller uc?

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Någon som vet vad Polestar/Volvo tar för upplysning?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Allt genom volvo finans är Bisnode. Pratade med de idag på telefon
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 610
Mottagna reaktioner
2 485
Poäng
1 527
Pratat med många idag och skrev fel, men du försökte hitta på punkter som säkert sin 8 åriga barn skrev och försökte luras i fairlo chatten så knappast samma sak hahahah
Nu är de ju inte så att jag påpekar massa saker och försöker luras, jag ville bara att TS inte skulle råka ut för fel uppgifter. Vilket du skrev sen och ändrade, ingen big deal direkt :)
Sen om fairlo anställer folk med skrivsvårigheter kan jag tyvärr inte ansvara för. Men de är en annan femma och behöver inte diskuteras här då det inte är relevant.
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Nu är de ju inte så att jag påpekar massa saker och försöker luras, jag ville bara att TS inte skulle råka ut för fel uppgifter. Vilket du skrev sen och ändrade, ingen big deal direkt :)
Sen om fairlo anställer folk med skrivsvårigheter kan jag tyvärr inte ansvara för. Men de är en annan femma och behöver inte diskuteras här då det inte är relevant.
Ok
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp