Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Problem att nå KFM på telefon!

Jag har vid upprepade tillfällen ringt KFM idag, efter att blivit upplyst om att alla handläggare är upptagna kopplas jag bort och samtalet bryts. Hamnar inte i telefonkö. Någon annan som har haft samma problem?

Det avvisas ett par tusen om dagen tror jag

Jag har vid upprepade tillfällen ringt KFM idag, efter att blivit upplyst om att alla handläggare är upptagna kopplas jag bort och samtalet bryts. Hamnar inte i telefonkö. Någon annan som har haft samma problem?

Har varit så över ett halvt år. Helt horribelt och under all jävla kritik. Detta är direkt livsavgörande myndighet för många personer och att det då inte går att nå dom oavsett när fan på tiden man ringer är inte acceptabelt och JO har redan prickat dom för långsamma handläggningstider blir inte förvånad om även detta hamnar på tapeten snart.

Se till att ha bemannad telefon 08:00-18:00 så bör det ju ordna sig...

Så bara tur om man hamnar i kö och kan få tala med någon? Oavsett vad de säger om att lösa saker på nätet kan man behöva en handläggare ibland. Tack för svar!

Har varit så över ett halvt år. Helt horribelt och under all jävla kritik. Detta är direkt livsavgörande myndighet för många personer och att det då inte går att nå dom oavsett när fan på tiden man ringer är inte acceptabelt och JO har redan prickat dom för långsamma handläggningstider blir inte förvånad om även detta hamnar på tapeten snart.

Se till att ha bemannad telefon 08:00-18:00 så bör det ju ordna sig...

Nu är det väl 9-15 det är öppet, just för att kunna ha högre bemanning de öppna timmarna.
Kommer säkert kritik från jo. Det brukar komma emellanåt.

Det va samma för mig idag runt kl 10.30

Enklast är det direkt när det öppnar kl 9

Var samma sak för mig när jag skulle ringa idag. Försökte några gånger till och hamnade till slut i telefonkö. Bedrövligt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp