Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Redogörelser för inkomster och uppgifter

Hallå!

Jag har nu fått på Kivra att det är dags för redogörelser för inkomster och uppgifter och ska senast ska vara inskickad 18/10

Tror ni att jag kommer att hinna få min lön den 25/10?

Tacksam för svar, vet att det säkerligen finns svar någonstans.

Hallå!

Jag har nu fått på Kivra att det är dags för redogörelser för inkomster och uppgifter och ska senast ska vara inskickad 18/10

Tror ni att jag kommer att hinna få min lön den 25/10?

Tacksam för svar, vet att det säkerligen finns svar någonstans.

Det finns nog några hundra trådar och svar om det.
Det beror på är svaret
Jag skulle gissa att det inte hinns med på oktoberlönen

Mest troligen så är det inte igång förens nästa månad. Men det finns inga garantier för det.
Om du har lön sent i månaden och KFM är riktigt snabba så kanske din arbetsgivare får info om det innan dem kör lönerna.

Jag har dock ett beslut om utmätning på lön från den 24/9 och det verkar inte vara min arbetsgivare tillhanda ännu då min lön för Oktober inte har någon utmätning ännu.

Mest troligen så är det inte igång förens nästa månad. Men det finns inga garantier för det.
Om du har lön sent i månaden och KFM är riktigt snabba så kanske din arbetsgivare får info om det innan dem kör lönerna.

Jag har dock ett beslut om utmätning på lön från den 24/9 och det verkar inte vara min arbetsgivare tillhanda ännu då min lön för Oktober inte har någon utmätning ännu.
Har inte Du inledande skuldsanering?

Edit:
Sorry, Du väntar fortfarande på besked va :tummen:?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp