Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Remember card, någon?

Ja, vad tycker du är låg inkomst?

Har man till exempel 231.000:- i årsinkomst och inga andra problem har man inget problem att hitta ett kreditkort. Påstår man det är man knappast ärlig med sin situation om anmärkningar, förfrågningar, historik osv. Det hänger isåfall inte på årsinkomsten.

Ja, vad tycker du är låg inkomst?

Det är ju upp till var och en att bedöma. En för låg inkomst är ju där kreditgivaren drar gränsen. Det är ofta en bra bit under 100.000:- om året och ja, då har man ju en låg inkomst, en för låg inkomst för att ta större lån och krediter.

hej, varnar alla som tar lån hos re member , det är det sämsta låneföretaget jag har varit med om. Vill man betala in en större summa ,får man inte lägre månadsavgift på lånet utan får bara förkortad lånetid, detta är inga andra låneförmedlare som har, dels ingen betalningsfri månad heller efter ett tag. och hög ränta...bara mina egna erfarenheter , så var noga med var ni tar lån. Ej att rekommendera.

hej, varnar alla som tar lån hos re member , det är det sämsta låneföretaget jag har varit med om. Vill man betala in en större summa ,får man inte lägre månadsavgift på lånet utan får bara förkortad lånetid, detta är inga andra låneförmedlare som har, dels ingen betalningsfri månad heller efter ett tag. och hög ränta...bara mina egna erfarenheter , så var noga med var ni tar lån. Ej att rekommendera.

Valfritt lån hos tex swedbank är likadant, betalar man extra så kortas kredittiden av.

Är det inte så dom flesta fungerar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp