Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sömnlös o orolig

Måste skriva av mig lite här.
Skulle egentligen sova för länge sen börjar kl sju i morgon bitti.
Jobbat hela påsken är totalt slut.
Är så orolig för framtiden och som grädde på moset är min man sjukskriven för ganska lång tid framöver efter en operation.
Ekonomin kommer vara usel och snart kommer väl utmätningen där ingen hänsyn tas till min mans sjukskrivning som jag förstått.
Vet ärligt talat inte hur jag ska klara detta mår skit rent ut sagt.
Just nu finns inget ljus i tunneln.
Måste försöka få lite sömn nu.
Kram o godnatt till er alla som kämpar ❤️❤️

Måste skriva av mig lite här.
Skulle egentligen sova för länge sen börjar kl sju i morgon bitti.
Jobbat hela påsken är totalt slut.
Är så orolig för framtiden och som grädde på moset är min man sjukskriven för ganska lång tid framöver efter en operation.
Ekonomin kommer vara usel och snart kommer väl utmätningen där ingen hänsyn tas till min mans sjukskrivning som jag förstått.
Vet ärligt talat inte hur jag ska klara detta mår skit rent ut sagt.
Just nu finns inget ljus i tunneln.
Måste försöka få lite sömn nu.
Kram o godnatt till er alla som kämpar ❤️❤️

Vad du får strida. Ligger också och grubblar. Nä, det ser inte ljust ut hela tiden och jag tycker att det går sämre ju hårdare man jobbar typ. Tänker på hur man med sparpengar i stor skala kan dra in ränta som en årslön medan vi skuldsatta får lägga all vår lediga tid på att jobba och räkna ut sätt att få in extrapengar på. Har ingen ”fritid”. :l Men det kanske blir rätt okej ändå och du kanske känner dig stolt sen. Hoppas mannen kryar på sig bra.

Vad du får strida. Ligger också och grubblar. Nä, det ser inte ljust ut hela tiden och jag tycker att det går sämre ju hårdare man jobbar typ. Tänker på hur man med sparpengar i stor skala kan dra in ränta som en årslön medan vi skuldsatta får lägga all vår lediga tid på att jobba och räkna ut sätt att få in extrapengar på. Har ingen ”fritid”. :l Men det kanske blir rätt okej ändå och du kanske känner dig stolt sen. Hoppas mannen kryar på sig bra.
Tack ❤️ Hoppas du kan sova snart.
Ibland känns det som vi redan fått vårat straff och fått betala för det man ställt till med. Och ändå är det bara början på eländet. Kommer inte ha ett bra liv utan oro på många många år hur ska man orka. Hade jag inte haft familj o barn o hund hade jag gett upp för länge sen och kanske hemskt att tänka men slutat min resa på denna jord så känns det ibland.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp