Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån med anmärkning

Hej!
Har en jäkla massa skulder och lån som jag vill samla. Har betalningsanmärkning från trängselskatt, dessa försvinner om ca 7 månader.

Jag har ett bra jobb, tjänar 400000/år.

Mina skulder ser ut som följande:
50000 kr - Lindorff inkasso (avbetalningsplan 3000/mån)
Wasa kredit - 25000
Avida - 20000

Jag har sökt lån via freedome finance men verkar inte få några erbjudanden. Har ingen säkerhet som bostad eller borgensman. Vad tror ni? Vart kan jag vända mig?

Det blir svårt med betalningsanmärkning tyvärr. Samla inte på dig fler förfrågningar utan vänta ut betalningsanmärkningen så bör din relativt höga lön kunna ge dig bra villkor på ett samlingslån. Skaffa bevakning på minuc.se om du vill se vad bankerna ser när de kollar upp dig.

Det blir svårt med betalningsanmärkning tyvärr. Samla inte på dig fler förfrågningar utan vänta ut betalningsanmärkningen så bör din relativt höga lön kunna ge dig bra villkor på ett samlingslån. Skaffa bevakning på minuc.se om du vill se vad bankerna ser när de kollar upp dig.
Det är alltså omöjligt att få lån trots betalningsanmärkning?:( men på vilket sätt är det bra för mig att veta vad bankerna ser? Antar att dom ser det som är: inkomst, krediter samt anmärkningar?

Jag känner inte till någon som fått lån med anmärkning utan säkerhet, möjligtvis Sveas skuldfinansiering?

Det är bra för dig att följa ditt kreditbetyg framförallt, det ger dig en tydlig indikation på om du kommer få lån eller inte.

Det är alltså omöjligt att få lån trots betalningsanmärkning?:( men på vilket sätt är det bra för mig att veta vad bankerna ser? Antar att dom ser det som är: inkomst, krediter samt anmärkningar?

Det är i princip omöjligt, det är lite det betalningsanmärkningarna har som syfte kan man säga, att varna presumtiva kreditgivare för att en person inte är kreditvärdig.
Det du kan prova är ju att gå till din ordinarie "hembank" och diskutera på plats med en handläggare.. är det endast en anmärkning så kan dom gå med på det ändå, med godkännande av kontorschef eller dylikt.. har du fler än en är det dock bara att glömma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp