• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Sjukt deppad

HallonGroda

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 April 2018
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
323
Poäng
477
Åh den oändliga historien älskade och älskar jag fortfarande! <3
Och popcorn är ju godaste filmsnackset också :) Ja minus filidutter och violstänger då :D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mockingjay

Viktig medlem
Poäng: 136
Blev medlem
3 Juni 2022
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
32
Poäng
136
Åh den oändliga historien älskade och älskar jag fortfarande! <3
Och popcorn är ju godaste filmsnackset också :) Ja minus filidutter och violstänger då :D
Jag KAN väl erkänna att det kan ha influerats från mammans håll har inte sett den på många år men barn av 80-talet som jag är så är det stor nostalgi!

Popcorn är gott men jag hade gärna haft en påse söt lakrits jag
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 450
Mottagna reaktioner
6 090
Poäng
4 117
Tack, Jo det är en evig kamp att vrida på varenda slant och många nätter har jag somnat med en betongklump i magen. Min unge är lite större men då är det ju frukt till skolan, fika på utflykter, presenter till fröknar. Och våndan att ge barnet en meningsfull tillvaro med kvalitetstid även om det nu inte måste kosta massor. Nu har jag tur som har ett barn med full förståelse för att det är ont om pengar men nog sjutton kniper det i hjärtat ändå att ett barn ska behöva vara medveten om sånt.

Jag har ansökt om skuldsanering och i väntan på den kommer kronofogden att dra lite från lönen. Det blir tight men jag har blivit en mästare på att trolla med knäna och koka soppa på en spik.

Allt gott till dig med och tack för de uppmuntrande orden ❤️❤️
Ja det är såklart tufft att leva med existensminimum med ett barn som växer och allt annat som det innebär.
Jag förstår att du är deppig.
Kan tipsa om en sida på Facebook som heter Robin Hood och där skänkes det olika saker som tex du kan göra med ditt barn plus mycket annat.
Man kan också söka fonder i sin kommun mm.
Kämpa på! ❤️
 

HallonGroda

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 April 2018
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
323
Poäng
477
Åh den oändliga historien älskade och älskar jag fortfarande! <3
Och popcorn är ju godaste filmsnackset också :) Ja minus filidutter och violstänger då :D
Ja det är såklart tufft att leva med existensminimum med ett barn som växer och allt annat som det innebär.
Jag förstår att du är deppig.
Kan tipsa om en sida på Facebook som heter Robin Hood och där skänkes det olika saker som tex du kan göra med ditt barn plus mycket annat.
Man kan också söka fonder i sin kommun mm.
Kämpa på! ❤️
Men gud vad bra att du skrev det - fonder! Ta fasta på det @Mockingjay och kolla vilka fonder som din kommun har och som du kan ansöka ur. Ett kanonförslag från @Ny2018
 

Mockingjay

Viktig medlem
Poäng: 136
Blev medlem
3 Juni 2022
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
32
Poäng
136
Fonder är ett bra tips! Men hur ser KF på det, kan de inte utmäta sådana medel?

Jag har turen att ha vänner vars barn är något år äldre så vi ärver mycket kläder till ungen där, utan mitt kontaktnät hade jag nog gett upp för längesen!

Men man får ju göra det bästa man kan efter den situation man lever i. Ungen älskade den oändliga historien förresten, och jag blev lite som ett barn igen. Billig verklighetsflykt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp