Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skattepengar

Hej, får man behålla skattepengarna om man har skulder hos KFM men inte fått beslut om löneutmätning än eller fyllt i uppgifter om inkomst?

Hej, får man behålla skattepengarna om man har skulder hos KFM men inte fått beslut om löneutmätning än eller fyllt i uppgifter om inkomst?
Det kommer att utmätas för dina skulder om sista betaldag har passerat.

Om jag får högre återbäring än vad jag har skuldsaldo på kfm då? Med mer skulder som inte är " skuldsaldo" men under behandling?

Det här här har alltså inget med löneutmätning eller inkomster att göra alls.

Om jag får högre återbäring än vad jag har skuldsaldo på kfm då? Med mer skulder som inte är " skuldsaldo" men under behandling?
Det utmäts och avräknas bara för de skulder som finns för indrivning. Resten av skatteåterbäringen betalas ut som vanligt.

Om man har skuldsaldo men förfallodatumet på den skulden är 9/4 hinner man få skattepengarna då?

Eller tas det ändå?

Det utmäts och avräknas bara för de skulder som finns för indrivning. Resten av skatteåterbäringen betalas ut som vanligt.
Ok, tack för svaret, sista frågan nu skulderna som finns för indrivning är skulderna som står med under skuldsaldot på KFM? Så om det står 9000 på skuldsaldot nu och jag har återbäring på 10000 säger vi, då får jag behålla 1000? Om det inte trillar in mer under skuldsaldot innan återbäringen utbetalas då såklart.

Ok, tack för svaret, sista frågan nu skulderna som finns för indrivning är skulderna som står med under skuldsaldot på KFM? Så om det står 9000 på skuldsaldot nu och jag har återbäring på 10000 säger vi, då får jag behålla 1000? Om det inte trillar in mer under skuldsaldot innan återbäringen utbetalas då såklart.
Ingen aning vad som menas med skuldsaldot hos dig

Men hur vet jag vilka skulder som finns för indrivning då? Jag har jätte många skulder hos kfm men själva skulden hos kfm är 9000.
Tack för hjälpen, nu hänger jag med. Trevlig lördag!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp