Det kommer att utmätas för dina skulder om sista betaldag har passerat.Hej, får man behålla skattepengarna om man har skulder hos KFM men inte fått beslut om löneutmätning än eller fyllt i uppgifter om inkomst?
Det utmäts och avräknas bara för de skulder som finns för indrivning. Resten av skatteåterbäringen betalas ut som vanligt.Om jag får högre återbäring än vad jag har skuldsaldo på kfm då? Med mer skulder som inte är " skuldsaldo" men under behandling?
Ok, tack för svaret, sista frågan nu skulderna som finns för indrivning är skulderna som står med under skuldsaldot på KFM? Så om det står 9000 på skuldsaldot nu och jag har återbäring på 10000 säger vi, då får jag behålla 1000? Om det inte trillar in mer under skuldsaldot innan återbäringen utbetalas då såklart.Det utmäts och avräknas bara för de skulder som finns för indrivning. Resten av skatteåterbäringen betalas ut som vanligt.
Ingen aning vad som menas med skuldsaldot hos digOk, tack för svaret, sista frågan nu skulderna som finns för indrivning är skulderna som står med under skuldsaldot på KFM? Så om det står 9000 på skuldsaldot nu och jag har återbäring på 10000 säger vi, då får jag behålla 1000? Om det inte trillar in mer under skuldsaldot innan återbäringen utbetalas då såklart.
Men hur vet jag vilka skulder som finns för indrivning då? Jag har jätte många skulder hos kfm men själva skulden hos kfm är 9000.Ingen aning vad som menas med skuldsaldot hos dig
Det utmäts och avräknas bara för de skulder som finns för indrivning. Resten av skatteåterbäringen betalas ut som vanligt.
Tack för hjälpen, nu hänger jag med. Trevlig lördag!Ingen aning vad som menas med skuldsaldot hos dig
Det utmäts och avräknas bara för de skulder som finns för indrivning. Resten av skatteåterbäringen betalas ut som vanligt.