• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skulder. Jag behöver hjälp hur jag ska gå tillväga

Gamen

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
8 Juni 2022
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tjena.
Nu Äre så att jag har satt mig i en dålig sits just för att jag har ett spelmissbruk .
Har fast jobb och blivit klar med utbildning.

Med hjälp av utbildningen så har min lön gått upp till 24 tusen innan skatt sen är det lite beroende på hur min lön ser ut med ob och liknande då jag jobbar inom vården
Men där jag har skulder nu är

Northmill 40000 Reduce 8669 kr
Båda dem här betalar jag 1200 på i månaden och det är det lägsta

Anyfin 45 534 kr 1617kr i månaden lägsta

Nstart 90 679
Senaste räkning på denna var 3606kr sen ingen aning vad denna månad blir för den gick upp 1000kr från första gången
Ferratum 26 000
Lägsta här är även 1000kr
så sammanlagt är allt på 210 882 kr .
Uc riskprognos 7.44
Uc score 526
Senaste 12 månaderna har jag 14 förfrågningar samt att det stod att jag har 31 som inte visa UC.
sen det jag intjänat dem 2 senaste åren
2021 302 600
2020 147 700
sen har jag Inga anmärkningar

har registrerat mig hos spelpaus över 1år
Men det jag undrar hur ska jag lägga upp dessa lån och hur ska jag göra så jag får en bättre chans till till ett samlingslån för det hela?.
har varit i kontakt med folk angående mitt spelberoende och senast jag spela är för 1 månad och 24 dagar sedan men även tagit kontakt med skuld och budgetrådgivning.

För till en början så hade jag jätte mycket ångest och liknande men nu har det försvunnit helt och jag bryr mig inte mycket av det och det gör mig lite orolig.
Så om ni har bra tips att gå tillväga för hur man ska tänka och hur man kan lyckas spara på ett bra sätt så hade jag varit otroligt tacksam.

mvh Gamen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rebban00

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 Januari 2022
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Starkt jobbat, dessvärre inga råd att ge men är exakt i din situation.. bortsett från att jag har studier ett år till! :tummen: Men följer gärna din resa och snor lite tips om du får några :)

Jag har börjat lyssnat på boken beroendepersonlighet, det hjälper ganska mycket för spelberoendet.

lycka till med allt! <3
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp