Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skulder, utmätning sommarstuga?

Jag är faktiskt rätt så nöjd med vivus,har fått okey avbetalningsplan hos dom,det svider dock liten hårt ,men lån ska betalas tillbaka YES!!

Om förhållandena kring stugan/huset är desamma kan den inte utmätas för dina skulder

Hejsan igen
Nu har ett nytt år påbörjats.Min situation är inte så bra(har förmodligen ökat min skuldbörda)Summan av kardemumma är så här,fick ett litet återfall på spel(2000 kr)Och skit också vann 11000 kr.Denna summa går till att betala in på mina avbetalningsplaner hos avida( 4st) ska försöka få bort dom lånen .Och fick konstigt nog ett kreditlån hos eurolån på 5000 kr.Denna lån är enbart till väldigt akuta situationer,har inte använd den.Jag hoppas att jag får ihop min ekonomi fram tills utbetalning av skattepengar.Har än så länge klarat mig från kronofogden.Har också haft möjlighet till att jobba extra.Mitt mål nu är att fram till semester,få bort 10st sms lån.Få bort ff från uc och få möjlighet till att söka samlingslån eller att söka upphöjning på något av mina lån som jag har.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp