• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skuldsanering klar!!

ANONYM123

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Augusti 2022
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Känner mig bara almänt misslyckad som dragit mig på den här skiten. Käns lite som att leva i en bubbla för tillfället.
Nej ingen av mina närstående vet om att jag har skuldsanering,vågar verkligen inte berätta. Men hade varit otroligt skönt att prata ut med någon.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 490
Mottagna reaktioner
998
Poäng
757
Känner mig bara almänt misslyckad som dragit mig på den här skiten. Käns lite som att leva i en bubbla för tillfället.

Du är verkligen inte ensam. Jag har 1 år och fyra månader kvar på min sanering och jag tycker bitvis att det har varit ett helvete. Känns som att livet är satt på paus och som att man inte har kontroll, det är något annat som styr.

Men man vet iaf att det en dag är över, man får bara försöka hålla ut. Livet går upp och ner och det kunde ha varit värre och en vacker dag är man fri igen! Kämpa på!
 

ANONYM123

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Augusti 2022
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Du är verkligen inte ensam. Jag har 1 år och fyra månader kvar på min sanering och jag tycker bitvis att det har varit ett helvete. Känns som att livet är satt på paus och som att man inte har kontroll, det är något annat som styr.

Men man vet iaf att det en dag är över, man får bara försöka hålla ut. Livet går upp och ner och det kunde ha varit värre och en vacker dag är man fri igen! Kämpa på!
Precis! Känns exakt som att livet är satt på en paus. Tack för ditt svar. Kämpa på du med.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 455
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Du är verkligen inte ensam. Jag har 1 år och fyra månader kvar på min sanering och jag tycker bitvis att det har varit ett helvete. Känns som att livet är satt på paus och som att man inte har kontroll, det är något annat som styr.

Men man vet iaf att det en dag är över, man får bara försöka hålla ut. Livet går upp och ner och det kunde ha varit värre och en vacker dag är man fri igen! Kämpa på!
Håller med till fullo.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp