Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuldsanering och oro för löneutmätning – riskerar jag jobbet?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brembo" data-source="post: 487760" data-attributes="member: 14539"><p>Jag har haft skulder i över 10 år och blev anställd som stlf chef för 2 år sedan på ett börsnoterad bolag som har som regel att inte anställa någon med betalanmärkningar. Jag nämnde på anställningsintervjun om mina skulder och de gick väl på mina personliga egenskaper. </p><p>Ett år senare fick jag chefsrollen med budgetansvar och personalansvar. </p><p>Jag tycker du ska berätta om din situation för din arbetsgivare, förmodligen har du jobbat där ett tag och de borde ha kvar förtroendet för dig. Har svårt att tänka mig att de kommer vilja peta bort dig om du nu har presterat under ditt chefskap. </p><p>De kommer att förstå detta och förmodligen stötta dig. </p><p>Du kommer också att må mycket bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brembo, post: 487760, member: 14539"] Jag har haft skulder i över 10 år och blev anställd som stlf chef för 2 år sedan på ett börsnoterad bolag som har som regel att inte anställa någon med betalanmärkningar. Jag nämnde på anställningsintervjun om mina skulder och de gick väl på mina personliga egenskaper. Ett år senare fick jag chefsrollen med budgetansvar och personalansvar. Jag tycker du ska berätta om din situation för din arbetsgivare, förmodligen har du jobbat där ett tag och de borde ha kvar förtroendet för dig. Har svårt att tänka mig att de kommer vilja peta bort dig om du nu har presterat under ditt chefskap. De kommer att förstå detta och förmodligen stötta dig. Du kommer också att må mycket bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuldsanering och oro för löneutmätning – riskerar jag jobbet?
Topp