Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuldsanering och oro för löneutmätning – riskerar jag jobbet?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krispikris" data-source="post: 487772" data-attributes="member: 13493"><p>Jag tyckte det var fruktansvärt jobbigt inför löneutmätningen. Jag låg många sömnlösa nätter och funderade på vad folk skulle tycka och säga. När jag fick brevet att löneutmätning kommer ske och jag visste att arbetsgivaren fått informationen så släppte all stress och ångest. Blev en lättnad på nåt sätt för då fanns ingen återvändo. Och ingen brydde sig eller ens ställde en fråga till mig på jobbet och då har jag en ganska hög tjänst.</p><p>Helt ärligt tror jag inte arbetsgivaren bryr sig så mycket. Anledningen till löneutmätning kan vara allt möjligt.</p><p> </p><p>Jag brukar tänka såhär att om någon har problem med att jag försöker göra en förändring i mitt liv till det bättre så kan de dra åt helvette! Tycker du ska tänka så med för du har gjort något bra här. Du försöker ta tag i din situation och göra något åt den. Hejjar på dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krispikris, post: 487772, member: 13493"] Jag tyckte det var fruktansvärt jobbigt inför löneutmätningen. Jag låg många sömnlösa nätter och funderade på vad folk skulle tycka och säga. När jag fick brevet att löneutmätning kommer ske och jag visste att arbetsgivaren fått informationen så släppte all stress och ångest. Blev en lättnad på nåt sätt för då fanns ingen återvändo. Och ingen brydde sig eller ens ställde en fråga till mig på jobbet och då har jag en ganska hög tjänst. Helt ärligt tror jag inte arbetsgivaren bryr sig så mycket. Anledningen till löneutmätning kan vara allt möjligt. Jag brukar tänka såhär att om någon har problem med att jag försöker göra en förändring i mitt liv till det bättre så kan de dra åt helvette! Tycker du ska tänka så med för du har gjort något bra här. Du försöker ta tag i din situation och göra något åt den. Hejjar på dig! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuldsanering och oro för löneutmätning – riskerar jag jobbet?
Topp