Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsatt pga spel vad skall jag göra

admins får flytta till rätt tråd.

jag går på aktivitet stöd 10.000 i månade inneboende hos mamman betalar ingen hyra ingen mat spelar bort 10.000kr på en till 2 dagar.
jag tog ett lån hos thorn 10.000 + en dator ca 7000
spelade bort 10.000 på online black jack och odds
tog ett lån hos ferratum 15.000kr spelade bort
tog ett lån hos cashbuddy 11.000kr spelade bort
tog ett lån viaconto 5000kr spelade bort
tog ett lån smspengar 5000kr spelade bort
tog ett lån fairlo 5000kr spelade bort
tog ett mobil på abonnemang hos halebop iphone pro 1.000kr/månad
sålde mobilen för 4000kr spelade bort

vad fan skall jag göra nu , jag tänkte hela tiden jag vinner mer och jag tar problemet efter
men nu är jag i helveetet snälla hjälp vad fan skall jag göra ....för att betala mina skulder
aktivietstöden fick jag i fredags den är borta på spel.

Spelpaus.se först sen gå på advisa/lendo/låntagarnas och ta ett riktigt lån för att baka in allt. Som jag förstår det är din UC ren utom Thorn. Har du 85.000 i skulder så sök direkt på 90.000 och inte mindre. Lös alla skulder.

Men som sagt spelpaus.se först utan att tveka. Klarar du inte av det så betyder det att du är spelberoende och inte kan hjälpa dig själv. sök inga lån innan du avslutat ditt spelande.

Spelpaus.se först sen gå på advisa/lendo/låntagarnas och ta ett riktigt lån för att baka in allt. Som jag förstår det är din UC ren utom Thorn. Har du 85.000 i skulder så sök direkt på 90.000 och inte mindre. Lös alla skulder.

Men som sagt spelpaus.se först utan att tveka. Klarar du inte av det så betyder det att du är spelberoende och inte kan hjälpa dig själv. sök inga lån innan du avslutat ditt spelande.
Jag håller med om att du absolut inte ska samla lån om du inte kan sluta spela. Du kommer spela bort dom på fem sekunder annars och vips så har du ännu mera skulder.

Gå till botten med spelandet. Det har som tur var inte hunnit bli allt för allvarligt men sluta NU!! Läs alla historier här inne, ta till dig det och intala dig själv att du inte vill hamna där vissa av oss är. Sök all jäkla hjälp du kan få. Spelpaus förutsätter jag att du skaffar.
Eftersom du inte betalar hemma så bit i det sura äpplet. Du överlever en månad utan pengar. Det är en helt annan sak om familj och barn hade varit inblandat. Men sen ger du fan i nästa utbetalning. Klarar du av att sluta spela så skulle du kunna samla lån om ett halvår kanske.

Eftersom du är arbetslös så får du inget samlingslån. Kan någon nära stå på ett lån åt dig tills du har skaffat en fast anställning?

Ta ditt ansvar och stäng av dig på spelpaus.se till att börja med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp