Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Brixo Kontokredit
- Lån utan UC
4.
Creditstar
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Lån utan UC
6.
Loanstep
- Lån utan UC
7.
Klaralån
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Lumify
- Lån utan UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Släppa allt - hur tänka strategiskt?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesse" data-source="post: 489813" data-attributes="member: 14577"><p>Tack för svar!</p><p>Gällande bilen så kommer jag inte nyttja den alls, utan det är min man som kommer nyttja den och både lån och bil då stå på mina föräldrar (betalningen kommer dock vi göra men via min man isåfall). Men det kanske inte heller är möjligt?</p><p></p><p>Ja, jag tänkte med att det ser bättre ut med att ha bytt lgh till en 1:a. Men just det som stör mina tankar för jag känner att jag nog inte kommer lyckas få sanering på ett bra tag pga mina anledningar till lånen då som jag först måste skicka ut betalningsföreläggande till och att de är nya. Är det inte smartare då att skaffa en större lägenhet när jag väl kan det innan anmärkningar kommer? Jag har förstått att det är svårt när man är hos Kronofogden att få lägenhetskontrakt oavsett om man har möjlighet att lämna trygghet med någon som går i borgen för en etc.</p><p></p><p>Just boendet är det jag verkligen hängt upp mig på nu, för som det ser ut nu är vi väldigt trångbodda såklart men också att vi är låsta i hur vi kan jobba för att vi kan inte jobba olika skift (som vi gjort innan) för sovrummet är ju kök/vardagsrum och allt i ett så det blir ingen sömn.</p><p></p><p>Okej då ska jag försöka se till att betala in de smålånen jag har, kan nog rensa undan en hel del. Är bara sååå läskigt att helt strunta i de stora lånen och låta de gå.. Men det är ju bara att läsa runt på detta forumet och se hur människor beskriver samma känsla men sedan någon slags lättnad över att inte behöva vakna med puls och panikångest mitt i nätterna längre…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesse, post: 489813, member: 14577"] Tack för svar! Gällande bilen så kommer jag inte nyttja den alls, utan det är min man som kommer nyttja den och både lån och bil då stå på mina föräldrar (betalningen kommer dock vi göra men via min man isåfall). Men det kanske inte heller är möjligt? Ja, jag tänkte med att det ser bättre ut med att ha bytt lgh till en 1:a. Men just det som stör mina tankar för jag känner att jag nog inte kommer lyckas få sanering på ett bra tag pga mina anledningar till lånen då som jag först måste skicka ut betalningsföreläggande till och att de är nya. Är det inte smartare då att skaffa en större lägenhet när jag väl kan det innan anmärkningar kommer? Jag har förstått att det är svårt när man är hos Kronofogden att få lägenhetskontrakt oavsett om man har möjlighet att lämna trygghet med någon som går i borgen för en etc. Just boendet är det jag verkligen hängt upp mig på nu, för som det ser ut nu är vi väldigt trångbodda såklart men också att vi är låsta i hur vi kan jobba för att vi kan inte jobba olika skift (som vi gjort innan) för sovrummet är ju kök/vardagsrum och allt i ett så det blir ingen sömn. Okej då ska jag försöka se till att betala in de smålånen jag har, kan nog rensa undan en hel del. Är bara sååå läskigt att helt strunta i de stora lånen och låta de gå.. Men det är ju bara att läsa runt på detta forumet och se hur människor beskriver samma känsla men sedan någon slags lättnad över att inte behöva vakna med puls och panikångest mitt i nätterna längre… [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Släppa allt - hur tänka strategiskt?
Topp