Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa allt! Samtidigt som bostadsaffär
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roxx" data-source="post: 457396" data-attributes="member: 8051"><p>Hej på er! Mitt liv är ett helvete just nu och har suttit i den här skuldfällan hela mitt vuxna liv är idag 27. Har flertalet gånger löst det till det bättre med hjälp men sedan hamnat i skiten igen men lån för att betala av lån osv osv.</p><p></p><p>jag bor i en villa med två barn och fru tidigare i vintras köpte vi ett radhus bostadsrätt och lagt ut vårat hus tillförsäljning i hopp om att göra en bra vinst kunna betala av lån och bo billigare och bättre för oss. Nu blir inte fallet så jag får inte sålt huset och har nu tvingats sänka priset så blir inte så mycket över antar jag.</p><p></p><p>jag kommer behöva släppa alla mina skulder det går inte längre och samtidigt sitter jag i denna bostadsaffär om jag nu säljer huset vi flyttar in i radhuset med jag och min fru 50% ägare var pris 900 tusen på bostadsrätten kommer kronofogden ta den tror ni? Kommer även flytta med ett uppskov från en vinst på 200 tusen som ligger på detta hus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roxx, post: 457396, member: 8051"] Hej på er! Mitt liv är ett helvete just nu och har suttit i den här skuldfällan hela mitt vuxna liv är idag 27. Har flertalet gånger löst det till det bättre med hjälp men sedan hamnat i skiten igen men lån för att betala av lån osv osv. jag bor i en villa med två barn och fru tidigare i vintras köpte vi ett radhus bostadsrätt och lagt ut vårat hus tillförsäljning i hopp om att göra en bra vinst kunna betala av lån och bo billigare och bättre för oss. Nu blir inte fallet så jag får inte sålt huset och har nu tvingats sänka priset så blir inte så mycket över antar jag. jag kommer behöva släppa alla mina skulder det går inte längre och samtidigt sitter jag i denna bostadsaffär om jag nu säljer huset vi flyttar in i radhuset med jag och min fru 50% ägare var pris 900 tusen på bostadsrätten kommer kronofogden ta den tror ni? Kommer även flytta med ett uppskov från en vinst på 200 tusen som ligger på detta hus. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa allt! Samtidigt som bostadsaffär
Topp