• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Släppa allt till kfm hembesök?

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 322
Mottagna reaktioner
799
Poäng
717
Bostadsförrättning bedöms inte vara aktuell då ingen uppgift framkommit
som tyder på att tillgångar av utmätningsbart värde finns i bos. Det stått på utredningens rapporten
Så kan det vara. Men jag tänker att det är en ögonblicksbild som kan ändras om nya uppgifter eller aningar kommer fram om att det finns något av värde att utmäta. Det enklaste sättet att slippa oroa sig är nog att faktiskt inte ha saker av större värde som man inte behöver. Har du inte det så borde du inte behöva oroa dig oavsett om dom gör ett hembesök ju.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Abramo

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
30 Oktober 2023
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Så kan det vara. Men jag tänker att det är en ögonblicksbild som kan ändras om nya uppgifter eller aningar kommer fram om att det finns något av värde att utmäta. Det enklaste sättet att slippa oroa sig är nog att faktiskt inte ha saker av större värde som man inte behöver. Har du inte det så borde du inte behöva oroa dig oavsett om dom gör ett hembesök ju.
Det var det jag har gjort skrev av bilen och båten på en bra vän till mig och sålde av lägenheten innan jag släppte allt
 

Roxx

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
1 Januari 2023
Meddelanden
41
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Tänker att jag skriver ner mina lån här för att få tips av någon här om vad jag borde göra

inkomst 37tusen före skatt ca 31k efter då jag jämkar.

Bank norweigan lån 367k 13% ränta 4700kr
Bank norweigan kredit 90k ränta 22% 2500kr
Fairlo 33k ränta 29% 900kr
Loanstep 15k 600kr
Klarna 20k 1000kr
Cashbuddy 25k 750kr
Billån 180k 3000kr
Bolån 1,1mil 7000kr
Lån från min far 5000kr

blir en total kostnad på runt 25tusen just nu och detta är bara lån kostnader så går nästan back..
 

Bilagor

  • IMG_0417.png
    IMG_0417.png
    1.1 MB · Visningar: 9
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp