Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snabb hjälp!

Förstår de inte "piken" en gång har jag gjort en ansökan hos dem när de påstod att jag hade stor chans att få ett lån hos dem fast jag talade om för dem att jag fått avslag av alla andra, desperat och naiv gjorde jag en ansökan och fick avslag så klart. Sedan dess har jag kastat all deras brev och raderat deras mejl och slutat vara naiv när det gäller låneförmedlare. Jag har lärt mig otroligt mycket på de 3 år jag funnits här på forumet och utan forumet det hade jag nog fortfarande suttit fast i skiten
Samma hände mig med en låneförmedlare förra året. De var väldigt intygade att jag skulle få lån trots usla förutsättningar som jag var helt öppen med så desperat som man är så sökte jag och självklart fick jag avslag. Jag tror de får provision per ansökan... Jag meddelade högsta chefen att de omgående fick ta bort min kreditupplysning, i annat fall skulle jag gå vidare med ärendet. De tog bort den.

Frustrerad :( får inte tag på 2000 kronor så ett av mina avbetalningsplaner riskerar att gå till KFM och sabotera hela min ekonomi. Har inte sovit och mitt magsår växer för varje dag. Jag har inte en optimal ekonomisk situation men jag klarar mig så länge inget oförutsett händer vilket det gjorde denna månad. Jag är så ledsen :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp