Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sommarångest

Nu borde jag glädjas åt den, iaf enligt mig finaste årstiden och ledighet. Tyvärr så kostar all ledighet så mycket pengar :( jag vet inte hur jag ska klara mig. Dels ekonomiskt men också att inte gå under pga lite framtidshopp. Jag är så glad för detta forum där vi kan peppa varandra! Hoppas verkligen på fin solig sommar så att man kan bada! Är det bara jag som får lite extra ångest nu?

Känner igen det där. Dyrt att inte jobba. Ångesten. Har mest ångest över att jag måste se till att barnen får en härlig sommar. Visst, visst, saker behöver inte kosta...men aktiviteter brukar dra iväg iaf.
Är iaf i ett mycket bättre läge än tidigare år då jag lyckats samla ihop lån. Men fortfarande lever jag snålt för att kunna betala av snabbare...
Sommaren och ledigheten skall vara en tid av njutning. Tyvärr får jag för mycket tid att tänka....

Känner också igen mig, har ångest över min semester. Får mycket mindre pengar och det är jobbigt. Vet inte vad man ska dra in på mer? Har ingenting planerat på semestern för allt kostar... Ha en härlig sommar, ja så gott det går. Vi kämpar vidare!

Ja du kära du, sommaren... den dyraste årstiden på året. Vet inte vad som är bäst... sol eller regn. Regniga dagar kostar kanske mer, åka och bada är gratis och man kan ta med matsäck. Förra sommaren var den värsta sommaren i mitt liv någonsin!!! Det går inte att beskriva hur eländigt allt var, från den tomma kylskåpet till dotterns resonemang: Det gör inget mamma! Alla hennes kompisar åkte utomlands och själv behövde jag oroa mig vad glassen kostar! Men ur detta elände och hopplöshet växte en vilja att aldrig mer uppleva en sådan eländig sommar! så jag började jobba extra under hösten och även om det inte är mkt så har det gjort skillnad.

Att åka utomlands är så långt ifrån en när man är skuldsatt. Bara att få pengar till mat och en och annan aktivitet på hemmaplan är lyx!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp