Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Swedbank frågor om olika insättningar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 351685" data-attributes="member: 3402"><p>Kolla upp vilka det är bara och skriv ihop en GDPR mail mall och maila alla.</p><p></p><p>Hej Företagsnamn,</p><p></p><p>Namn: </p><p>Personnummer:</p><p>Email:</p><p></p><p>Jag har fått en kontroll av Swedbank som vill veta mer om mig och mina transaktioner.</p><p></p><p>Därför gör jag nu en GDPR förfrågan där jag då söker underlag på alla transaktioner som har gjorts mellan perioden 2022-01-01 tills idag.</p><p>Gärna i ett format som gör det enkelt för mig att skicka in direkt till Swedbank.</p><p></p><p>Sen svara bara ärligt på frågorna hos Swedbank. </p><p>Är det lån till spel så säger du det, är det lån eller krediter till att betala lån så säger du det.</p><p>Är syftet något annat så säger du det osv.</p><p></p><p>Sen var tydlig till swedbank att swedbank har banksekretess och deras enda uppgift med dessa transaktioner är att granska penningtvätt och inte utreda något annat, eftersom det är det dom frågar om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 351685, member: 3402"] Kolla upp vilka det är bara och skriv ihop en GDPR mail mall och maila alla. Hej Företagsnamn, Namn: Personnummer: Email: Jag har fått en kontroll av Swedbank som vill veta mer om mig och mina transaktioner. Därför gör jag nu en GDPR förfrågan där jag då söker underlag på alla transaktioner som har gjorts mellan perioden 2022-01-01 tills idag. Gärna i ett format som gör det enkelt för mig att skicka in direkt till Swedbank. Sen svara bara ärligt på frågorna hos Swedbank. Är det lån till spel så säger du det, är det lån eller krediter till att betala lån så säger du det. Är syftet något annat så säger du det osv. Sen var tydlig till swedbank att swedbank har banksekretess och deras enda uppgift med dessa transaktioner är att granska penningtvätt och inte utreda något annat, eftersom det är det dom frågar om. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Swedbank frågor om olika insättningar
Topp