Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tänk om

Tänk om man kunde få ett lån som täcker allt skit man har!!!
Men har betalningsanmärkning sen hösten 2015 och så vill jag ej ha medsökande , för då blir det skilsmässa
Skulle faktiskt klara av att betala ca: 15-18 tusen i månaden då jag vill få bort det mesta fort
Men det går ju inte! så sitter i karusellen goin around and around
orka orka.... ja finns inget annat:(

Samma läge här. Helt knäckt. Betalar ca 25 000 varje månad så betalningsutrymme finns men inga möjligheter att ordna upp situationen pga kreditvärdighet.

Tänk om man kunde få ett lån som täcker allt skit man har!!!
Men har betalningsanmärkning sen hösten 2015 och så vill jag ej ha medsökande , för då blir det skilsmässa
Skulle faktiskt klara av att betala ca: 15-18 tusen i månaden då jag vill få bort det mesta fort
Men det går ju inte! så sitter i karusellen goin around and around
orka orka.... ja finns inget annat:(
Ja, det är förfärligt att i situationer där man vet att man klarar av att betala ett bättre lån hänvisas man till lån med ockerräntor så det tar 10 gånger så långt tid att bli av med skulderna än vad det hade gjort om man fått ett bra lån!

Det är helt obegripligt och väldigt sorgligt!!!
Jag har vid flera tillfällen pratat med min bank och lagt fram siffror på hur mkt jag betalar för lån varje månad och hur lite jag skulle betala om de beviljade ett lån men alla gånger har banken svarat att: Ja vi förstår men vi är inga riskkapitalister! Vi vill ha säkerhet.
Men inte ens bolånet ville de höja trots reellt övervärde och låga räntor.

så vi får kämpa vidare och hoppas att finansmarknaden luckras upp och nya aktörer intar scenen så att de stora etablerade bankerna tappar kunder och börjar ringa upp oss och erbjuda oss lån!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp