Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tagit massa lån - Kan ej betala
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anonym2" data-source="post: 27693" data-attributes="member: 2692"><p>SE HIT!</p><p></p><p>LYSSNA INTE PÅ VAD FOLK SKRIVER HÄR. DE HAR INGEN KOLL OCH GISSAR BARA. </p><p>JAG SKA FÖRKLARA FÖR DIG PRECIS VAD DU OCH DIN MAMMA SKA GÖRA!</p><p></p><p></p><p>Jag har varit i samma situation. </p><p>Jag blåste folk på tradera i ren panik, jag köpte dyra systemkameror och telefonabbonemang i mina föräldrars namn. Jag tog alla sms lån och även vanliga lån då jag hackade mina föräldrars E-leg. </p><p></p><p>Totalt köpte jag och tog lån i mina föräldrars namn för 250 tusen samt privatpersoner på 100 tusen.</p><p></p><p>Jag fick villkorlig dom och böter, tidigare ostraffad men det beror på att jag lurade privatpersoner att jag blev dömd. </p><p></p><p>LÄS DETTA NOGA: </p><p></p><p>Din mamma behöver inte dra det till ÅTAL utan det räcker med att hon lämnar in en polisanmälan om bedrägeri men eftersom ni är familj har man rätten att inte dra till åtal så har du inte blåst andra privatpersoner kan du vara helt lugn och även om du blåst privatpersoner så kommer du som tidigare ostraffad maximalt få samhällstjänst med föreskrift om vård mot spelberoende och böter om det är första gången med summorna du nämner. </p><p></p><p>Gå tillsammans med din mamma till polisen och säg att ni vill göra en anmälan men att ni inte vill dra det till åtal. </p><p>Sedan när det hela är klart ber ni att få kopior hem där du tar på dig skulden och att du har tagit lånen. </p><p></p><p>Sen kontaktar ni bara alla företag du tagit lån hos och säger att det är ett bedrägeri bakom och att det är du som har tagit lånen och inte din mor. </p><p>Var beredd på att många företag kommer vara dryga och inte förstå situationen men stå på er och skicka in kopior på anmälan till alla så skulderna överförs till dig.</p><p></p><p>DU KOMMER INTE BLI STRAFFAD ALLS OM NI GÖR SÅ HÄR!!!!</p><p></p><p>Du kommer såklart ha skulderna kvar men vissa bolag har försäkringar mot sådant här så förmodligen kommer de inte orka driva in pengarna utan låta det försvinna. </p><p></p><p>HAR DU FRÅGOR SÅ STÄLL DE I TRÅDEN MEN LYSSNA INTE SÅ MYCKET PÅ FOLK SOM ALDRIG VARIT I SAMMA SITS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anonym2, post: 27693, member: 2692"] SE HIT! LYSSNA INTE PÅ VAD FOLK SKRIVER HÄR. DE HAR INGEN KOLL OCH GISSAR BARA. JAG SKA FÖRKLARA FÖR DIG PRECIS VAD DU OCH DIN MAMMA SKA GÖRA! Jag har varit i samma situation. Jag blåste folk på tradera i ren panik, jag köpte dyra systemkameror och telefonabbonemang i mina föräldrars namn. Jag tog alla sms lån och även vanliga lån då jag hackade mina föräldrars E-leg. Totalt köpte jag och tog lån i mina föräldrars namn för 250 tusen samt privatpersoner på 100 tusen. Jag fick villkorlig dom och böter, tidigare ostraffad men det beror på att jag lurade privatpersoner att jag blev dömd. LÄS DETTA NOGA: Din mamma behöver inte dra det till ÅTAL utan det räcker med att hon lämnar in en polisanmälan om bedrägeri men eftersom ni är familj har man rätten att inte dra till åtal så har du inte blåst andra privatpersoner kan du vara helt lugn och även om du blåst privatpersoner så kommer du som tidigare ostraffad maximalt få samhällstjänst med föreskrift om vård mot spelberoende och böter om det är första gången med summorna du nämner. Gå tillsammans med din mamma till polisen och säg att ni vill göra en anmälan men att ni inte vill dra det till åtal. Sedan när det hela är klart ber ni att få kopior hem där du tar på dig skulden och att du har tagit lånen. Sen kontaktar ni bara alla företag du tagit lån hos och säger att det är ett bedrägeri bakom och att det är du som har tagit lånen och inte din mor. Var beredd på att många företag kommer vara dryga och inte förstå situationen men stå på er och skicka in kopior på anmälan till alla så skulderna överförs till dig. DU KOMMER INTE BLI STRAFFAD ALLS OM NI GÖR SÅ HÄR!!!! Du kommer såklart ha skulderna kvar men vissa bolag har försäkringar mot sådant här så förmodligen kommer de inte orka driva in pengarna utan låta det försvinna. HAR DU FRÅGOR SÅ STÄLL DE I TRÅDEN MEN LYSSNA INTE SÅ MYCKET PÅ FOLK SOM ALDRIG VARIT I SAMMA SITS. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tagit massa lån - Kan ej betala
Topp