Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia avstängt abbonemang hos KF

Hej! Mitt Telia abonnemang har pga obetalda räkningar stängts av och skulden är överlämnad till KF. Om jag betalar skulden kommer Telia att öppna upp abonnemanget igen eller är det kört med det telefonnumret?

Telenor slår på abbonnemanget efter KF iaf.

Jo det gick till inkasso (Sergel) först men jag trodde inte att de så snabbt skulle lämna över det till KF och nu är jag där..

Rimligen så bör du åtminstånde kunna få numret som kontantkort om de inte vill återöppna abonnemanget när du har betalat skulden.
Jag alltid fått abonnemanget öppnat efter betalt inkassokrav hos Telia iallafall. Vet inte om de är hårdare efter fogden.

Inkasso skickar väl inte iväg något till KF om du sköter eller skötte betalningen till dom inom den tid du fått av dom.När det gäller "Telenor" så brukar dom erbjuda ett kontantkort i stället för att öppna upp abonnemanget igen.Det finns ju en del info hur Telenor kan göra mot sina kunder om dom skickar saker till inkasso,bara googla och läs.

Hej! Mitt Telia abonnemang har pga obetalda räkningar stängts av och skulden är överlämnad till KF. Om jag betalar skulden kommer Telia att öppna upp abonnemanget igen eller är det kört med det telefonnumret?

Mejla eller ring Telia så får du korrekt svar
Tror du har 30 dagar på dig att betala annars upphör ditt abonnemang
Men ring till dom och fråga hur du kan gå tillväga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp