Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Till er som har löneutmätning

Nej jag kan verkligen inte göra det. Har gjort bort mig ordentligt :(

Det är bra att du är ångerfull. Har du inga föräldrar som kan hjälpa dig så länge? Att låna igen med ränta är ingen bra idé. Finns risk att man hamnar i en lånekarusell.

Det är precis vad gjort. Låna för att betala lån...

Nu tänkte jag kontakta Svea för skuldsaneringslånet..kanske de kan hjälpa mig.

Tala med din sambo. Lägg all kort på bordet, tror någ att han hjälper dig. Säkert så har han märkt att det är något som du döljer. Det är jäkligt tufft men du kommer att må bättre efteråt. Lycka till

Är precis i samma situation, massa sms lån, hos alla aktörer som går att låna hos, förlänger och lånar om, men nu går det inte längre, får inga nya lån, och kan inte betala dem jag har, har mått så dåligt, rädd för vad som kan hända, vill ej komma till kronofogden, några är snart hos inkasso, osäker på om jag klarar av avbetalningsplaner på dem.
Rädd att min man skulle få veta vilka skulder jag har. Men efter att gått och mått otroligt dåligt , ej kunnat sova, ont i magen och hjärtat, beslutade jag mig i kväll och lägga korten på bordet, det var och är det absolut värsta jag gjort, han blev arg ledsen och besviken, sa först att detta får jag fixa själv. Men efter någon timme så säger han att han skall hjälpa mig med pengarna ca 60000kr, men att han inte vet om vi kan fortsätta vårt äktenskap. Även fast jag är så otroligt ledsen, så känns det ändå skönt att alla kort ligger framme på bordet nu.
Vill bara skriva av mig, och önska lycka till, vet hur svårt det är.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp