Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
UC igen...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alex2" data-source="post: 22350" data-attributes="member: 426"><p><strong>Dålig UC</strong></p><p></p><p>samma här inkomst 520000:- men har 420000:- i lån och krediter efter förlorad företag och en skilsmässa. Min bank tycker att jag är en idiot när man ber om ett samlingslån och tycker att jag får skylla mig själv och det vet jag också men varför sägs att banken ser på framtida betalnings förmåga. Jag har klarat mig ganska bra och har inga betalning anmärkningar men jag har lånat massor av sms lån och nu är det nog när ingen bank vill ställa upp och ge ett bra lån. jag kommer att ansöka om skuldsanering och låta alla mina lån och krediter går till kronofogden och jag tycker att man har kämpat så länge utan att skuldberget har sjunkit så bör man släppa allt och leva med det under 5 år.</p><p>Banken vill ha säkerhet och det har jag inte så jag får leva med små pengar utan bekymmer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alex2, post: 22350, member: 426"] [b]Dålig UC[/b] samma här inkomst 520000:- men har 420000:- i lån och krediter efter förlorad företag och en skilsmässa. Min bank tycker att jag är en idiot när man ber om ett samlingslån och tycker att jag får skylla mig själv och det vet jag också men varför sägs att banken ser på framtida betalnings förmåga. Jag har klarat mig ganska bra och har inga betalning anmärkningar men jag har lånat massor av sms lån och nu är det nog när ingen bank vill ställa upp och ge ett bra lån. jag kommer att ansöka om skuldsanering och låta alla mina lån och krediter går till kronofogden och jag tycker att man har kämpat så länge utan att skuldberget har sjunkit så bör man släppa allt och leva med det under 5 år. Banken vill ha säkerhet och det har jag inte så jag får leva med små pengar utan bekymmer. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
UC igen...
Topp